Sivut

tiistai 22. toukokuuta 2012

31 days nail challenge

Suvi sai mut innostumaan tästä 31 viikon lakkaushaasteesta! 

Ja kuten suvi omassa blogissaan päivitteli, en minäkään taida näitä joka päivä ehtiä väsäilemään! :D Lakkailen siis näitä haastekynsiä aina tiistaisin, tai ehkä useamminkin jos ehdin :) 

Jos et ole ennen moisesta kuullutkaan, niin ideana on se, että alla olevan listan mukaan tehdään kynnet joka päivä tai jos haluat niin vaikka vain joka viikko :)




Tänään illalla on siis luvassa punaiset kynnet! :) 


PS. Viilasin tänään mun geelit vähän eri muotoon ja lyhensin niitä.. 
..taidan kyllästyä liian nopeasti :D


2 kommenttia:

  1. Itsekin aion tarttua tuohon haasteeseen, mutta en vielä. Jään mielenkiinnolla odottamaan ensimmäisiä kuvia.

    Itsekin kyllästyn melko helposti, mutta siltikin geelit mieleni tekisi hankkia. Haluaisin vain itse oppia itselleni kynnet tekemään, joten taitaa hetken aikaa joutua vielä odottamaan.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi haaste on kyllä saanu mut tosi innostuneeks! Laitathan mulle linkkiä kun oot itse tehnyt haastekynsiä! :)

      Mulla on tosiaan toi ongelma, että kyllästyn tosi nopeesti, nyt tajusin onneks tehä sellaset geelit minkä päälle voi lakata.. (yleensä laitan timantteja niin niiden päällä lakka näyttäis vähän tyhmältä :D) Katoppas hei ihmeessä tuo mun "ohjeet" sivusto, sielä on ohje geelikynsien tekoon. Geelienkin tekeminen on ihmeen helppoa, itsekin oon ns. itseoppinut :)

      Poista