Sivut

sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Kynsikisa, tunnustus ja ostoksia

Mun kynnet ovat siis Jeans.fi kynsikisassa mukana, linkki kynsiini on tässä. Äänestys tapahtuu tykkäämällä kuvasta, eli jos joku haluaa niin voi käydä minua äänestämässä :)

Käväsin tänään ideaparkissa kicksissä ja mukaan tarttui sitten pari kynsilakkaa :) Tässä nyt sitten myös mun ekat china glazen lakat! :D Nuo CG:n lakat on kickseissä nyt -50% että kannattaa käydä ostoksilla! :) Mä kokeilin jo tuota isadoran pinkkiä lakkaa (joka on muuten 1 kesäkokoelman väreistä) ja täytyy nyt kehua, että se on aivan mahtavaa! Lakka kuivuu ihan supernopeesti ja 1 kerros peitti tosi hyvin! Taitaa mennä isadoran muutkin lakat ostoslistalle :) Nuo kicksin omat lakat ei päädy omaan lakkalaatikkoon vaan menevät siskolleni ja äidilleni. Päätin ostaa molemmille uudet lakat, kun niillä on niin vaisun värisiä lakkoja! :D







 



Mennään sitten tunnustukseen. Tämän ideana on muistaa ja tuoda esille mahtavia blogeja, joilla on alle 500 lukijaa. Sain tämän blogitunnustuksen leikkii lakkojen kanssa -blogista. Kiitoksia paljon! :)

Minä haluan kiittää ja muistaa seuraavia blogeja:

Delight by Nails
It's Nail Time!
Little Nail Art
Sunshine makes me smile
Funny Article


(Kiitä palkinnon antajaa postauksessasi, lisää myös "Liebster Blog" kuva ja jaa palkintoa eteenpäin 5:lle alle 500:n lukijan blogille! Muista ilmoittaa palkinnon saamisesta heidän blogeissaan!)

12 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia,ihanan värisiä kaikki lakat!:)
    Kiitos haasteesta olen sen kylläkin jo tehnyt joten en sitä viitsi uudestaan tehdä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Oikein sormet syyhyää kun tahtoo jo päästä kokeileen kaikkia :)

      Poista
  2. Onpa mehukkaan näköisiä CG:n lakkoja. Oisit voinu kertoa lakkojen nimet. Mikä tuo punainen on? Voi miksi, miksi täällä ei myydä China Glazen lakkoja?
    Mulla on itellä tuo Isadoran pinkki (jos se siis on Power Pink) ja tykkään kans tosi paljon. En yleensä tykkää vaaleanpunaisesta, mutta Power Pink on vaan niin täydellinen pinkki. Tykkään muutenkin Isadorasta ja ostelisin niitä, mutta ne lakat on niin kalliita. Ainakin täällä hinnat keikkuu jossain 7 euron kieppeillä, eikä tossa pullossa oo kuin 6 ml tököttiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä tuossa itseasiassa itsekin mietin, että pitäisköhän mun alkaa kirjottaan tänne nuo lakkojen nimet aina kun postailen :) Tuo punainen on sexy silhouette ja v.punainen on exceptionally gifted :)Joo mä rakastuin kans tuohon isadoran lakkaan ja plussana on vielä tuo kun ne kuivuu niiiin nopeesti! Mä ostin tuon omani kicksistä ja sielä se makso kai 6,90 tai 7,90 .. mutta niin se on (ainakin mun kohalla) että kaikki ihanat lakat maksaa aina hitosti :(

      Poista
  3. kiitos tästä! (: oon jo ehtinyt tämän tehdä, mutta jos sitä joskus otan uusiksi :)

    VastaaPoista
  4. Kah, minullekin tarttui mukaan CG:n alelakkoja tänään. Hieman eri väreissä vain. ;) Totesin, että aivan sama mitkä värit, kun kerran halvalla sai. Hah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin meinasin innostua tuola kicksissä :D Sielä oli varmaan 5 eri sävyä jäljellä kun mä sinne menin ja kahmasin kaikki heti kouraani :D Onneks sitten järki tuli peliin ja jätin ne 3 lakkaa sinne kauppaan, ei olis mulla ollut niille edes mitään käyttöä :D

      Poista