Sivut

lauantai 23. kesäkuuta 2012

Ostoksia ja timanttigeelit

Kävin taasen ideaparkissa toissapäivänä, ja hullaannuin taas kicksissä alennuslakkoihin :D Sinne oli tullut nyt alelaariin lisää isadoran lakkoja sekä opin lakkoja! Sain siis ensimmäiset opin lakat kotiutettua! :)



 Jaded                                                 Chateau grey

 Metal mauve                                         Bronze patina

 Austintatious turquoise                             Do you think i'm texy?

Houston we have a purple



Loppuun vielä timanttigeelit, jotka tein ystävälleni :) Näihin käytettiin valkoista glitteriä, kirkkaita ja vaaleanpunaisia timantteja sekä erikokoisia helmenpuolikkaita. Huomioikaa vielä ystäväni itsetekemä kynsilakkasormus, sain hänetkin koukutettua! ;)




12 kommenttia:

  1. mikä toi kynsilakkasormus on? näyttää tosi kivalle, saako tollasta jälkeä ihan ite aikaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä voit lukea kynsilakkasormuksista! :)
      http://tinynaildesign.blogspot.fi/2012/05/kynsilakkasormuksia.html

      Poista
  2. Voi eeeiiii!!! Sä olet löytänyt juuri sen OPIn, mitä mä himoitsen! Toi Austin-tatious turquoise on ekana mun himotuslistalla <3 ÄÄÄÄ!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :D Pyydän valmiiksi jo anteeksi, pahennan tilannetta ja mainitsen että löysin sen kicksistä -50% :D <3

      Poista
    2. Murrrr!! Katokin, että jos et tykkää siitä, niin MÄ olen eka, johon otat yhteyttä ja myyt sen mulle :D

      Poista
    3. Mä lupaan ja vannon käsi sydämmellä, että se päätyy suoraan sulle jos en siitä tykkää! :D

      Poista
    4. Mä löysin omasta Kicksistä tuon täysihintaisena. Himot nousi niin pintaan, että olin ihan sokea rahalle siinä vaiheessa xD Se on muuten I-H-A-N-A!

      Poista
    5. Hahaahhah :D voi sinua! :D noh, mutta nyt ei enää tarvi kärvistellä niiden himojen kanssa! :D

      Poista
  3. O.P.I:n lakkoja ei ole tullut koskaan käytettyä, on kyllä olult mielessä ostaa niitä. Samoin Essien lakkoihin en ole tutustunut.

    Mulla on muutama China Glazen lakka ja ne on ainakin olleet ihan ok.

    Tykkään tosta IsaDoran Wide Brushista, kun sillä on niin helppo lakata kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opilla on kyllä ihania lakkasävyjä :) Ja isadoran tuo sivellin on kyllä aivan mahtava! Yhdellä tai kahdella vedolla saa kynnet lakattua :)

      Poista