Sivut

torstai 19. heinäkuuta 2012

Omankynnen geelauksia, testailua ja postiluukun kolahduksia

Eilen tein siis kahdet omankynnen geelaukset. Toisiin kynsiin laitettiin pelkkä geeli ilman koristeluja, joten niistä en ruvennut kuvia ottamaan :) Toisiin kynsiin tehtiin tavallinen ranskalainen manikyyri. Mun täytyy myöntää, että musta on todella vaikeeta tehdä lyhyt ranskalainen geelillä, mutta itseäni sen enempää kehumatta mä onnistuin ihan hyvin! :) Yleensä mä joudun ranskalaista siistimään ties kuinka moneen kertaan, mutta nyt en siistinyt ollenkaan! :) Vaikka me kahviteltiin ja juteltiin hirveästi, niin aikaa meni alle 2 tuntia :D Mitäs tykkäätte? :)


Sitten tuotteisiin, joita postimies minulle kantoi :) Sain ihanalta sponsoriltani Sanna Taralta taas hiukan tuotteita testailtavaksi! :) Sain siis 2 purkkia hiutalehileitä, valkoista sekä hopeaa ja lisäksi 3 purkkia glitter diamond -hileitä, vaaleanpunaisia, valkoisia sekä hopeita. Nää on aivan ihania! En malta odottaa, että pääsen näitä testailemaan, sillä mä tiedän jo tasan tarkkaan millaset kynnet näistä tulee! :) Kalliita tälläiset hileet eivät ole, sillä 1 purkki maksaa yhden vaivaisen euron :) Tuotteita pääset tarkastelemaan TÄSTÄ sekä TÄSTÄ!



Lopuksi vielä kuva geelien testailusta. Nämä on tosiaan geelit, jotka aikaisemmin saksasta tilasin. Täytyy kyllä sanoo, että oon tähän ostokseen todella tyytyväinen. Näissä koemalleissa on 2 kerrosta geeliä ja ne kovettui kaikki tosi hyvin! :) TÄÄLTÄ pääset ostamaan paketin itsellesi!


4 kommenttia:

  1. Hei,

    ovatko värigeelisi pysyneet hyvin kynnellä? Ovat siis tavallisia eivätkö soak off-geelejä? Olen itse miettinyt, että tilaisin samanlaisen setin, kun e-baysta tilaamani geelit kuoriutuvat kynneltä parissa päivässä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Hyvin ovat pysyneet, ei ole ollut mitään ongelmia! :)

      Poista
  2. ai tässä olikin linkki, kiitos :) tykkään sun blogista lueskelen sitä paljon vaikken olekkaan kirjautunut. -ansku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun löysit linkin! :) Kiva että tykkäät blogistani! :3

      Poista