Sivut

perjantai 20. heinäkuuta 2012

Puhelimen tuunausta



Tällä kertaa tulee postaus hiukan eri aiheesta, eli kännykän tuunaamisesta :D Mulle tuli sähköpostiin tarjous DesignSkinsseiltä, että haluanko testata puhelimeen liimattavaa tarrakuorta. Ehtona oli vain, että kerron blogissani tuotteesta REHELLISESTI ja kerron mistä olen sen saanut. Ilahduin tarjouksesta niin paljon, että päätin kuvata videon siitä kun asennan tarran, saatte siis itse nähdä onko tarran laittaminen vaikeaa! :)

Omat ihanuudet pääset tilaamaan klikkaamalla ylläolevaa DesignSkins logoa! TÄSTÄ pääset myös heidän facebook sivuilleen!

Mun henkilökohtainen mielipide on, että tarra oli tosi helppo asentaa! Videolla näkyy, että mä en kuin pari kertaa korjannut tarran laittoa vain pikkuisen :) Mulle vaikeempaa oli joskus asettaa mun kosketusnäyttöpuhelimeen näytön suojakalvo.. :D

DesignSkinssiltä löytyy myös paljon muita tarroja, joita voi laittaa mm. jääkaappiin, kahvinkeittimeen, pesukoneeseen, läppäriin, kameraan, jopa ikean lack pöytiin ja air wickin ilmanraikastimiin saa tarroja.. vaihtoehtoja on ties kuinka monia :D Noita tarran eri malleja on myös hurjasti, kaupassa on yli 2000 kuvaa valmiina ja tarran saa myös teetettyä omasta kuvasta! :)







Mulla oli hirveesti vaikeuksia valita, että minkä otan, mutta päädyin sitten tälläseen ihanaan ruusukuvioon <3


 Paketissa tulee siis tarrat kummallekkin puolelle puhelinta sekä käyttöohjeet. Käyttöohjeet eivät olleet kuin englanniksi ja saksaksi, mutta niin helpot ne on jo kuvien kautta ymmärtää, että ongelmia ei pitäisi kenellekkään tulla :) Helpossa yksinkertaisuudessaan: Tarra otetaan irti arkista ja hitaasti asetetaan paikoilleen, tarran voi ottaa vielä halutessaan irti, jos sitä ei saa heti menenmään kunnolla. Lopuksi peukalolla painellen poistetaan mahdolliset ilmakuplat tarran alta.

Tässä oli mun puhelimen lähtötilanne. Se todellakin kaipasi tota tarraa! :D Siinä on niin paljon naarmuja, kolhuja ja kulumia, että olin ikionnellinen tästä tarrasta! :D


Sitten videoon, eli tämä tulee nyt leikkaamattomana! :) Ainoastaan äänen olen poistanut videolta, sillä juttelin siinä mieheni kanssa asiaankuulumattomia asioita :D Pahoittelen, että kuva välillä heiluu, sillä mieheni on maailman paras kuvaaja! :)




Ja tälläinen siis puhelimesta tuli! Ai että, tää on niin söpö! <3 Ja mieskin totesi tarran laiton jälkeen, että kyllä siitä tuli kuin uusi :D


12 kommenttia:

  1. Sinä senkin, sulla on sama puhelin ku mulla :D :D :D

    VastaaPoista
  2. Mulla oli ennen toi sama, nyt mulla on pinkki Galaxy S II :D
    Tilasin pari päivää sitten kanssa tuolta tarrat puhelimeeni, enkä millään malttais odottaa, että se tulee :))

    Tosi sievä toi sun! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 .. Haha :D Taitaa olla suosittu puhelin! Tuola on kyllä vaikka mitä ihanaa, noilla tarroilla sais miehen xboxinkin peitettyä :DD Jos laitat blogiin kuvaa tuunatusta puhelimestas, niin linkitä sitten mulle! :)

      Poista
    2. Mä joskus aikoinaan himoitsin sitä puhelinta niin, että passitin ex-miehen hakemaan sen naapurikaupungista mulle joululahjaks :DD

      Juu, linkitän! :))

      Poista
    3. Hehe, on se mahtipuhelin! :DD Jään odotteleen linkkiä :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :3 Mä oon tuohon niin rakastunu <3

      Poista
  4. Tulipa tosi kaunis!

    Mulla ois sulle postausehdotus. Kun mä en ainakaan oikeen osaa käyttää mitään Dotting tooleja tai muita enemmän "ammattikäyttöön" olevia tuotteita, että jos voisit tehdä sellasen postauksen, missä kerrot miten ne toimii ja millanen tulos syntyy ja vaikka paikan mistä voi ostaa. Ite oon aika aloittelija kynsien parissa mut tykkään kuitenkin lakata kynsiä niin sellanen ois tosi kiva ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on niin ihana <3

      Kiitos postausehdotuksesta, tuo on tosi hyvä idea ja tulee varmasti toteutukseen! :)

      Poista
  5. Ihanat !! : ) ja ihana blogi.

    Mä joskus aikanaan katsoin vähän samanlaisia, mutta ehkä vähän valoisampia:
    Tämmoiset kuoret

    VastaaPoista