Sivut

keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Sortuminen.. taas

Mä myönnän, mä sorruin! Ihastuin liikaa noihin teräväkärkisiin kynsiin, kun kattelin niitä netistä, ja kynsien kasvatus sai jäädä :D Nää on tehty normaalisti geeleillä ja läpinäkyvillä tipeillä. Koristelut tehty isadoran cherisellä ja pinkillä glitterillä :) Oon nyt pitänyt näitä pari päivää ja täytyy sanoo että tää on kyllä helpoin malli kynsissä! Koneella näpyttely ja pienten tavaroiden nostelu sujuu paljon paremmin kuin esim. ihan pyöreillä kynsillä. Jospa ens kerralla uskaltais kokeilla tosi teräväkärkisiä, eli stilettoja. Näitä mun kynsiä nimitetään kaiketi manteleiks, mikäli olen oikein ymmärtänyt :D En uskaltanut terävämmiksi vetää, kun en tiennyt kuinka sellaisilla pärjäisin.. 


Tälläiset söpöydet sain aikaseks :) Mätsää hyvin noiden varpaankynsien kanssa, jotka aiemmin lakkasin!




11 kommenttia:

  1. Aivan oikein, nämä ovat mantelit. Voit myös kokeilla teräväkärkisiä manteleita, kuten mulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, mä alan oppia :D Joo täytyy seuraavaks kokeilla, mikäli uskallan :D

      Poista
  2. Aivan ihanat!
    Löysin sun blogin vasta, enkä voi lopettaa tän lukemista <3
    Jos sä haluut kattoo, minkälaisia kynsiä mä oon saanu aikaseks:
    aadankynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat!
    Löysin sun blogin vasta, enkä voi lopettaa tän lukemista <3
    Jos sä haluut kattoo, minkälaisia kynsiä mä oon saanu aikaseks:
    aadankynnet.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :3 Kävin kurkkaamassa, hyvän näkösiä kynsiä! :)

      Poista
  4. Nätit on kyllä nääkin. Näköjään silmä tottuu vaikka alkuun tökki ihan hirveästi nää terävät kärjet:) Stiletoista en tosin tykkää vieläkään, sellaiset ylipitkät on kauhistus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mäkään en ensin pitänyt teräväkärkisistä yhtään, mutta sitten tykästyin niihin :D

      Poista