Sivut

lauantai 28. heinäkuuta 2012

Varaston täydennystä cesarsilta

Huomasin, että mulla oli primer loppumassa, viilat oli jo vähän aikansa eläneitä ja tilaamani soak off -geeli oli liian löysää mun makuun. Aikani pohdittua päätin laittaa tilauksen cesarsille, vaikka tuo kallis kauppa onkin. Maanantaina tuotteet tilasin ja jo seuraavana päivänä sain hakee pakettini postista. Tästä yrityksestä mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin! Tuotteet on niin laadukkaita ja toimitus niin nopea, että kyllä siitä voikin jo vähän maksaa!

Kaupasta kotiin kulkeutui siis uudet viilat, uusi sivellin, nail prep, primer, cleanser, perhosmuotteja, top coat -geeli ja millenium geeliä.

Oon nyt testannut noita vehkeitä 3 kynsien verran ja täytyy sanoo, etten aio vaihtaa! Viilat on aivan mahtavia, ja tykkään erityisesti siitä, että niissä lukee niiden karheusaste. Erikoisen muotonsa takia ne sopii mun käteen tosi passelisti ja niillä pääsee hyvin viilaamaan kynsinauhojen vierestä.. Tuo geeli, ai että! Vaikka toi ei ihan niin jäykkää oo, kun haluisin, mutta nyt aletaan pääseen jo hyvin lähelle! :) Ja nuo perhosmuotit, ne vasta parhaita onkin! Ne pysyy aivan täydellisesti paikoillaan, eivätkä varmasti aukeile! :) Sivellinkin saa hirveesti kehuja! Aivan älyttömän söpön ulkonäönsä lisäksi on kiva, että siveltimen mukana tuli suojakorkki sekä vielä muovikotelo! On mukava kun sivellin pysyy hyvin suojassa :) Vielä kun sais noille viiloille jonkun suojakotelon.. :)

Tässä vielä tuotteet linkitettynä:

4 kommenttia:

  1. Mulla kanssa joskus tulossa perhosmuottien tilaus. Ja sitten ehkä joskus kun pääsen koulunpenkiltä tienaamaan niin alan Cesarssilta muutenkin tilailemaan kamaa. Tarttee vaan pitää huolta, että haen sellasiin työpaikkoihin, missä saa olla kynnet ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ne on aivan parhaita! :DD Joo kyllä oli suolanen tuo cesarsin paketti, mutta oli kyllä hintansa väärti. Mä säästin parit kynsirahat niin sain tilattua cesarsilta ;) (Saakelin Sanna houkutteli mut cesarsin sivuille.. sinne meni kunnon sähköviilan rahat :D)

      Mä oon haaveillu sairaanhoitajan koulutuksesta, ja itteeni kanssa järkyttää kun oon kuullu että jotkut sairaanhoitajat ei saa pitää kynsiä, EIII! :D

      Poista
  2. Kivoja ostoksia :) Iteki tilasin just taas vaikka ja mitä kun kaikki oli päässy loppumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on veemäistä kun kaikki loppuu yhtäaikaa, tulee kalliiks :D

      Poista