Sivut

torstai 30. elokuuta 2012

ÄÄLIÖ

Otsikko kuvaa niin mua tällä hetkellä... :D Oon haaveillut hololakasta jo ties kuinka kauan, ainakin lähemmäs puoli vuotta. Oon ollu viimeiset 4 päivää kipeänä ja päätin siivota lakkalaatikon ajankulukseni. Siinä lakkoja lajitellessani, mulle sattui yksi evelinen lakkapullo käteen ja aloin tuijottaan sitä.. ei helvetti. Siinä se sitten komeili, pari vuotta sitten ostamani hololakka :D FFUUU miten tyhmä ihminen voi olla :D Kyllähän nuita hololakkoja löytyi sitten vielä samalta merkiltä 2 muutakin :D Syy ääliömäisyyteni löytyy siitä, etten 2 vuotta sitten tiennyt mikä edes on hololakka, ja nuo pullot on jääneet unholaan :D KANNATTAA SIIS VÄLILLÄ TARKASTAA NE LAATIKOT ENNEN KUIN OSTAA UUSIA LAKKOJA :D

Päätin sitten heti testata "uutta" löytöäni :D En saanut tota holoefektiä ehkä maailman parhaiten ikuistettua.. Yllättävän hyvä efekti oli ainakin tuossa kokeilemassani lakassa, verrattuna siihen, että mä olen ostanut nuo kaikki aikoinaan 1e/kpl :))


Tässä lakat, jotka laatikosta bongasin.. Ylempänä olevaan lakkaukseen käytettiin keskimmäistä, nr. 406

12 kommenttia:

  1. kivat(:

    mä en oo vieläkään kunnolla tajunnu näitä holoja... näyttääkkö se lakka valossa aina tollee "eriväriselle" :D?

    VastaaPoista
  2. :DD Mäki haluun tehä samanlaisia löytöjä omasta laatikostani!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei muuta kun penkomaan, jos jotain vaikka löytyskin :D

      Poista
  3. kiva löytö =) mä en sillo tajunnu noita ostaa ku ei ollut purrut viel kynsilakka inspis ja enää ei oo löytyny kaupasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :( Itellekkin kävi tosiaan niin hassusti, että ostin noi vaikken tiennyt mitä ne oli :DD

      Poista
  4. Hyvät löydöt! Harmi kun mä tunnen oman lakkalaatikkoni sisällön vähän liian hyvin niin ei tuu löytöjä tehtyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli todella! :D No höh, sun täytyy välillä olla tutkimatta sitä liikaa, jos sit tulis niitä löytöjä! :D

      Poista
  5. Tää saattaa olla maailman kaikkeuden ääliöin (huomaa sanavalinta :P) kysymys, mut mikä on hololakka?? :D vähän nolottaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, no ei ole ääliökysymys! Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan! :) Hololakat on siis sellasia, jotka säihkyy auringonvalossa sateenkaaren väreissä :) Kannattaa googlettaa myös, niin löytyy enemmän esimerkkejä! :)

      Poista