Sivut

maanantai 20. elokuuta 2012

Joko olet muistanut osallistua kynsikilpailuun?

Kynsikilpailun osallistumisaikaa on jäljellä enää hieman yli viikko! Osallistumisohjeet ja säännöt voit katsastaa TÄÄLTÄ.

Mulla on ollut lähiaikoina aivan hirvee shoppailuputki päällä, mutta se on nyt onneks jo hieman laantunut :D Oon unohtanut esitellä teille mieheltäni saamani ennakkosynttärilahjan, joten tässä se tulee:

CESARS SHOP
- Oumaxin iiiiiiiiihanaiset akryylimaalit <3
- Cesarsin huoltogeeli
- Kynsiliima
- Rusettikoristeita (kaupanpäällinen)
- Lusikka esim. glitterin sekoitukseen (kaupanpäällinen)





MIMAX
 - 15 kpl sivellinsetti
- kotelo siveltimille, viiloille ym.
- pumppupullo cleanserille







4 kommenttia:

  1. Mulla on kans tollanen pumppupullo, mut se on maahantuojalta vaan ostettu. Se on niiin ihana. Ja se on kyl sininen, kun vaaleenpunanen MiMaxilta ostettu meni heti paskaks -.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi pumppupullo on niiiiiin parempi kun pullosta suoraan kaataminen :D No höh, mulla ei oo ton kans ollu viel mitään onkelmia :p

      Poista
  2. kivoja ostoksia ,mulla on tuollanen pumppupullo jossa lakanpoistoainetta ,ostettu lidlistä ,tosi hyvä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on 2 pumppupulloo lidlistä, jossa on kynsilakanpoistoainetta! Ei ollu kyllä hinnalla pilattu ja toiminu mullakin loistavasti! :)

      Poista