Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

Lisäää ostoksia O_O

Haha, musta tuntuu että oon lähiakoina kotiuttanu hirveen kasan kynsijuttuja :D Tässäpä taas jotain mitä on tullut saatua ja hankittua :) Inkki pinkin tuotteet ovat siis saatuja ja pinssauspinsetit olen itse ostanut! :) Mä oon aivan yli onnellinen tuosta dotting tool -paketista, se on ollut mun ostoslistalla jo piiiitkään! :)

5 kpl setti dotting tooleja, inkki pinkistä
Pinkkiä helmimurskaaturkooseja mikrohelmiähopeaa foliota, inkki pinkistä
Pinssauspinsetit, pretty.fi:stä


10 kommenttia:

  1. Mitä nuilla pinssauspinseteillä tehdään? ja tiedätkö mitä tehdään pinssausputkilla? O.o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pinssauspinseteillä sekä -putkilla pinssataan geeli- sekä akryylikynsiä, jotta niihin saadaan hieman kaareva muoto, tässä on video, joka hieman havainnollistaa asiaa: http://www.youtube.com/watch?v=3WgRA1mDnls&feature=player_embedded (pinssauskohta alkaa 02:13)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Voi kun pääsis jo tekeen uusia kynsiä! :3

      Poista
  3. Ihania ostoksia! (:

    http://himoshoping.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän :)) Täytyykin käydä kurkkaamassa blogias :))

      Poista
  4. Lähetin sulle eilen sähköpostia, voisitko katsoa? :)

    -Roosa

    VastaaPoista
  5. nyt tein kynsiblogin ja ajattelin alkaa tekemän haastekynsiä heti kun kerkekän!:)
    http://mydiamondnails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, hieno homma! Täytyykin käydä kurkkimassa! :))

      Poista