Sivut

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ensimmäinen kaviaari manikyyri

Ciatén paketista innostuneena päätin itse kokeilla omilla välineillä tehdä kaviaari manikyyrin. Hirveän tyytyväinen en tähän ole. Toiseen käteen olisin voinut käyttää hieman vähemmän helmiä, jotta tulos olisi ollut hieman hajanaisempi ja alla olevaa lakkaa olisi näkynyt enemmän, mutta ensi kerralla olen viisaampi! :D

Manikyyriin käytin IsaDoran uuden kokoelman Femme Fatale lakkaa ja tietysti mikrohelmiä :) Mulla oli tuollanen hyrrä noita ja tasan puolet siitä meni. (Tämä siis vinkkinä teille, jos meinaatte itsekin kokeilla ja helmet ovat hyrrässä :)


Femme Fatale on ihana tumma verenpunainen lakka, joka on siis IsaDoran syys/talvi 2012 -kokoelman lakkoja :) Yleensä minä en niin punaisesta välitä, mutta tällänen tumman punainen onkin ihan passeli! :) Femme Fatalen päälle laitettiin siis kultaisia mikrohelmiä ja tadaa saatiinpa kaviaari manikyyri kokeiltua. Ihan kivan näköinenhän tuo on ja taas yksi näistä mitkä on tosi helppo toteuttaa, sopii siis myös tosi hyvin laiskottelijoille ja alottelijoille :)

Pienenä varoituksen sanana voin mainita, että tämä manikyyri ei kauaa kestä! Päälyslakaa näihin ei hirveästi saa laittaa, koska jotkut helmet saattavat päästää väriä.. Tulos onpi automaattisesti se, että nämä eivät kauaa kestä ja mulla jo kynsien kuvausvaiheessa (jonka suoritin pari-kolme tuntia kynsien teon jälkeen) helmiä ropisi pitkin kämppää :D Kävin kokeeksi pesemään kädet ja joistakin kynsistä lähti muutama helmi kärjestä. Ihan hyvin nämä kuitenkin päivän-kaksi kestävät, joten nämä kynnet siis vain juhliin tms. tilaisuuteen :D






 Mun silmään nuo näyttivät enemmän joltain ampiaiskennoilta kun kaviaarilta :DD

Mitä olette mieltä kaviaari manikyyristäni? Joko olette itse kokeilleet? :)

14 kommenttia:

  1. ihan kivat =) en ole kokeillu mut aion joskus testata =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ei muuta kun kokeilemaan! :)

      Poista
  2. Itse aijon joskus testata tätä manikyyriä, mutta olen sellainen, että en pidä paljoakaan ulkonevista koristeista joten saatan päivän aikana rapsutella microhelmet pois.. :D

    P.S Olisi kiva, jos tuon sanavahvistuksen ottaisit pois, sillä ainakin itsellä se kommentointi yleensä tökkää siihen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselläni oli vähän sama ongelma, varsinkin kun noita ulkonevia koristeita oli niin paljon :D Lopuks mulla meni hermo ja otin ne pois kokonaan :D

      Kiitos vinkistä, otan sen pois! :)

      Poista
  3. Mä en kyllä lämpene yhtään tolle kaviaaritouhulle. :D Hauska idea kyllä, mutta ei mua varten. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, näin se menee kynsissä, niin kuin muussakin kosmetiikkahömppäilyssä. Jotkut tykkäävät ja toiset inhoavat :D

      Poista
  4. Mun mielestä tää on ihan kiva juttu :) Musta vaan tuntuu että mulla noi helmet ei pysy ees tuntia kynsissä :D Mutta pakko se on itsekin tätä kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun kokeilemaan, sillä se selviää :D Ei kyllä tosiaan itselläkään kauaa nuo pysyneet, eli juhlakamaa ovat nuo kynnet :D

      Poista
  5. Nätit, kiva yhdistelmä tuo tumman punainen pohja ja vaaleat helmet. Oon jo jonkin aikaa suunnitellut kokeilevani tuota itsekin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 ei muuta kun kokeilemaan vaan! :)

      Poista
  6. Ihan on kivan näköset.Tosin huonompi homma tuo ettei pysy paikoillaan :/ Olen jo tarkastanut kaikki ns."vakio kynsien tilaus"paikat+ myös inkkipinkin. Tuloksena mikrohelmiä inkkipinkistä ainakin saa aika halvalla. Olenkin miettinyt että tuliskohan ihan varmaan tulis - liian paksu jos väritöntä geeliä pinnalle. Ajattelin tuota pysyvyyttä et geeliin varmaan tarttuis paremmin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuo oli kyllä ärsyttävää, ettei nuo helmet pysy kauaa :( Joo inkki pinkistä saa nuo helmet tosi halvalla! :) Sielä on myös esim. glitterit ja timantit halvemmalla, kuin monessa muussa paikassa. Geeliin helmet tarttuu varmasti paljon paremmin, mutta tosiaan tuo paksuus saattaa olla ongelma :( Siihen ei auta muu kuin kokeileminen! :)

      Poista
  7. Huomasinpas äsken, ettei minun kommenttini olekaan täällä vaikka sen olen aikaisemmin viikolla jo kirjoittanut..olen tainut unohtaa julkaista sen. :D Noh, kuitenkin kivan näköiset ovat!:) Ajattelin itsekkin kokeilla jossakin välissä tämmöisiä, ehkä sitten seuraaviin juhliin. Ovatko käyttämäsi helmet tosiaan mikrohelmiä? Näyttävät kuvissa niin isoilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o Nooh, tekijälle sattuu :D Ei muuta kun kokeilemaan! :) Juu kyllä nuo mikrohelmiä ovat, himppasen isompia vain kuin useimmat mikrohelmet :)

      Poista