Sivut

perjantai 28. syyskuuta 2012

OPI - one less lonely glitter

Mä jo aiemmin kokeilinkin tuota saamaani OPI:n one less lonely glitteriä, mutta ne kynnet meni ihan myttyyn :D Päätin kuitenkin kokeilla uudestaan ja ahhh tuo on niin ihanuus! <3

Mulla on tosiaan se ongelma, että mä en voi laittaa pelkkää tavallista lakkaa kynsiin, vaan mun täytyy saada niihin jotain ekstraa. Glitterlakka sopii tuollaseks ekstraks tosi hyvin, sillä se on tosi helppo ja nopee laittaa :)

Tähän lakkaukseen käytin pohjalla IsaDoran metal mauvea ja päällä oli tosiaan tuo OPI:n one less lonely glitter :)


Ja tälläiset yhdistelmästä tuli :)




Mitä tykkäätte? :) Tyydyttekö itse pelkkään lakkaukseen vai lisäättekö aina jotain? :)

12 kommenttia:

  1. Todella kaunis lakkaus! Ei tarvitse mitään muuta :--)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Mä en tyydy pelkkään yhteen väriin! :D
    Mun pitää laittaa aina jotain muutakin! (:

    VastaaPoista
  3. Nää on aivan ihanat (: TYKKÄÄN

    VastaaPoista
  4. Harvemmin tulee kyllä oltua vain yhdellä värillä lakatuilla kynsillä, ainakaan päivää pitempää. Kivat lakkaukset, tuo glitterlakka varsinkin on aivan upea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :)) Ittellä sama homma. Saatan olla päivän tavallisella lakkauksella, jos esim. kokeilen jotain uutta lakkaa, mut viimestään seuraavana päivänä teen jotkut koristelut päälle :D

      Poista
  5. Oi, todella nätit! Tuo glitteri on tosi herkullisen näköinen.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Mäkin oon aivan rakastunut siihen!

      Poista