Sivut

tiistai 4. syyskuuta 2012

Sweet 20 !

Aivan ensimmäiseksi haluan pahoitella sitä, etten ole postaillut kynsiä pitkään aikaan. Olen tosiaan ollut nyt yli viikon kipeänä ja olen joutunut perumaan kaikki kynsiasiakkaat. Eilen vaivauduin sitten vihdosta viimein menemään lääkäriin ja paha poskionteloidentulehdus sieltä sitten paljastui.. Nooh nyt on antibiootit kourassa, eli suunta on toivottavasti ylöspäin! :D

En oo jaksanut omia kynsiänikään oikein lakata, kun on ollut niin voimaton olo. Pari päivää sitten jaksoin sen verran tehdä, että otin geelit kokonaan pois ja viilasin omat kynnet lyhyiksi. On kyllä kiva olla välillä ilman rakennekynsiä! :)

Tänään mulla odottikin aamulla ihana piristysyllätys, kun postimies kiikutti mulle 2 sponsoripakettia ja kicksin lehden! Näistä sainkin monta postausta teille aikaseksi! :))


Konadin leimauslaatta m14 (Sanna tara)
China glazen gothic lolita ja iiiihania glitter diamond hileitä! (Inkki pinkki)

Sitten kynsiin, jotka tänään tein.. Mä täytin sunnuntaina 20, niinkun postauksen nimestä arvata saattaa! Pitihän mun sitten synttäreiden kunniaks jotkut kynnet väsästä! :)

Pohjalle lakkasin IsaDoran ihanaispinkin (cherise) ja sen päälle laitoin vielä kerroksen flormarin U02 lakkaa. Mun täytyy nyt oikein hehkuttaa tätä yhdistelmää, siitä tuli syötävän hyvä! <3 Ja tuo cherise, ahhh (ja tiedän että oon hehkuttanu tätä lakkaa jo monta kertaa).. Mutta kun see on vaan aivan mahtava! Sävy on mitä täydellisin, lakka on äärihelppo levittää, kuivuu nopeasti ja peittää yhdellä kerroksella! Ei lakalta voi enää enempää vaatia :)


IsaDora - flormar yhdistelmä :)

Koska kynnet olis ollut mun makuun liian pliisut, laitoin niihin vielä leimaukset konadin m14 laatasta, jonka Sanna tara lähetti minulle testattavaksi! Oon kyllä aivan rakastunut tuohon laattaan! Yleensä mä tykkään konadin laatoissa ehkä 1-2 kuviosta, mutta nyt tuo koko laatta on mun mielestä aivan syötävän hyvä! <3

Synttärikynsiin käytettiin siis IsaDoran cheriseä, flormarin U02, essencen leimauslakkoja, konadin leimausvehkeitä ja m14 laattaa sekä vaaleanpunaisia timantteja :) Anteeksi anteeksi aluslakan ja päälyslakan unohdin kuvasta!


Ja tälläiset tulivat synttärikynsistä! En osannut päättää, minkä kuvan laitan, joten saatte kuvatulvan, olkaa hyvät :D PS. mielestäni kynnet onnistuivat aika hyvin, vaikka en ole leimaillut kohta varmaan puoleen vuoteen :D






Mitä olette mieltä? Tykkäättekö uudesta laatasta? :)

8 kommenttia:

  1. Oikein hurjasti onnea synttäreiden johdosta!:) Olen selaillut paljon kynsiblogeja niin, vaikka kuinka moni on nyt kirjoittanut olevansa sairaana :/ Itsellänikin on poskiontelotulehdus päällä. Tosi kivat synttärikynnet ja kivat leimat! Kerrohan mikä tuo lehti on? Saako sitä ihan kaupan lehtihyllystä, kun ei ole minun kohdalleni sattunut osumaan, vaikka minullekkin tulee heti vino pino lehtiä kotiin sekä lisäksi ostan irtonumeroita jatkuvasti. Paranemisia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3 Joo mä olen kans kuullut, että tää sama tauti on tosi monella :( Tuo lehti on siis kicksin asiakkaiden lehti, eli liittymällä kanta-asiakkaaksi saa tuon lehden automaattisesti kotiin :) Paranemisia myös sulle! <3

      Poista
  2. Paljon onnea näin hieman myöhässä synttäri sankarille :) Ja aivan tajuttomat upeet kynnet oot tehny (:

    VastaaPoista
  3. Voih ihanat, mää rakastuin näihin kynsiin :))

    VastaaPoista