Sivut

lauantai 15. syyskuuta 2012

Uuuusia ihanuuuksia !

Oon taas kerryttänyt hiukan lakkakokoelmaani ja täytyyhän sitä teillekkin esitellä! :)

Tuossa muutama päivä sitten mä vihdoinkin otin itteeni niskasta kiinni. Heitin vanhentuneet lakat roskiin ja kokosin laatikosta sellaset lakat pois, joista tiedän etten tuu niitä koskaan käyttään. Nooh, olin niiin ylpee itestäni, vaan en kauaa :D

Oltiin anopilla käymässä ja hän halus kans karsia lakkakokoelmaansa ja enhän mä voinut vastustaa kiusausta kotiuttaa noita ihanaisia! Eihän nyt OPIA voi pois heittää!

Tosiaan nämä kotiutin anoppilasta:

OPI - pamplona purple
Nicole by OPI - one less lonely glitter
Mavala - soho & touch of providence
Golden Rose - graffiti 05
Essence colour & go - hypnotic poison
flormar - N004

Lisäks kun tässä synttäreitä vietettiin, niin sain kaksi ihanuuslakkaa lisää kavereiltani! :))

IsaDora - silver sparkles
IsaDora - pink cadillac

Mitä pidätte uusista lakoista? :)

15 kommenttia:

  1. Vau! Ihana, kun oot ottanu nuin läheltä nuita kuvia :'D Kiitän. Tykkään tuosta nimestä hirveästi; Pink Cadillac. Hyviä lakkoja oot kotiuttanu :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, joo mä vähän innostuin kameran kanssa :'D Sain tosiaan tuon pink cadillacin ystävältä lahjaksi ja hän oli ostanut sen nimen perusteella :D

      Poista
    2. Mä ostin sellasen kans ihan nimen takia... =D
      Just muistin sen kuvassa nähdessäni ja mietin, että en oo koskaan käyttäny sitä.

      Poista
  2. Tuo one less lonely glitter näyttää ihanalta! :)

    Ja siis on noi muutkin hienoja. Kuka muuten heittää Opi:a pois? Mä en pystyis, vaikka en ees lakkaa paljon käyttäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä minäkin mietin, mun oli pakko kiireellä kotiuttaa ne! :D Ehkä anoppi ei niin ymmärrä lakkojen päälle.. :D

      Poista
  3. Juurikin tuo one less lonely glitter näyttää tosi kivalta sekä mavalan soho on myös mieleeni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin tehdä niistä kynnet joku päivä! :)

      Poista
  4. Mulla on itellä tuo Isadoran Silver Sparkles, eikä mulla tulis mieleenkään heittää sitä pois. Se kimaltelee niin kivasti.

    VastaaPoista
  5. Ihania lakkoja :) Varsinki opi ja essence pistää silmään awws :)

    VastaaPoista
  6. One less lonely glitter <3 Ihana lakka ja ihana nimi <3

    VastaaPoista