Sivut

lauantai 13. lokakuuta 2012

Muutoksia ja tulossa

Voi vitsit, mulla on varmaan miljoona keskenerästä ideaa ja päivitystä teille tulossa :D Jospa sitä jaksais keskittyä yhteen kerrallaan, niin sais jotain valmiiksi :D

Päivitin eilen jo osittain sivun ulkoasun lokakuun kunniaksi (ja kaikki varmaan tietää, että miksi :) Päivitykset on tosin vielä kesken, joten älkäähän ihmetelkö, jos blogi näyttää välillä kummalliselta :D

Mitä mieltä olette uudesta ulkoasusta? :)

Mulla on just tuloillaan teille aivan sikakiva ja erilainen päivitys, jota ei monessa blogissa näe :) Lisäks mulla on teille kehitteillä arvonta, joten kannattaa pysyä kuulolla! :)



PS. Miksi mun mies ei voi lakata mun varpaankynsiä?

PPS. Käykääpäs täällä osallistumassa mahtavaan Shiny Nail Art -blogin arvontaan! :)

6 kommenttia:

  1. Mun mies kerran lakkas mun varpaankynnet kun mä nukuin, töpöttelemällä sillä siveltimellä.. :D Vieläkin jaksan kuittailla, ja neuvoa seuraavaa kertaa vasten.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahhaahha, voin vaan kuvitella! :DD Mitä se ne lakkas kun nukuit? Tuliko sille hirveä hinku päästä toteuttamaan itseään? :DD Munkin mies on joskus lakannut mun kynnet, aika töpöttelemistä se oli! :'DD

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään itsekin tosi paljon! :3

      Poista
  3. Siis IHANA toi banneri! Mä aina kommentoin tällaisiin oikein valkoisiin blogeihin, että edes joku taustakuva/väri olis kiva. Mutta täähän on sun blogi, ei mun silmää tartte miellyttää :)
    Mutta miten tota hiiren kursoria saa vaihdettua!!??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :3 Joo mäkin ehkä vierastan tätä vielä, kun on koko ajan ollu aika värikäs blogi, nyt ajattelin jonkun aikaa kokeilla tällästä :D Täältä mä katoin ohjeet: http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/miten-lisaan-erillaisen-kursorin.html :))

      Poista