Sivut

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Ensimmäinen geelilakkausmalli

Nyt on nuo aiemmin esittelemäni hong nuon geelilakat testattu ja hyviltä ne vaikuttavat näillä näkymin. Tietysti vain aika näyttää kuinka hyvin ne tulevat pysymään :)

Kuten aiemmin kerroin, minulle tulee 3 mallia testaamaan nuo hong nuon geelilakat, jotta saan testattua kuinka hyvin ne pysyvät. Mallien elämäntilanteet ovat hyvin erilaiset, joten on hyvä sitten myöhemmin vertailla, että kestikö kaikilla lakkaukset samalla vai eri tavalla :) Raportoin myös tietysti teille testausajan jälkeen kuinka geelilakat pysyivät! :)

Ensimmäinen malli kävi ottamassa lakkaukset ja tälläiset pinkin ihanuudet häälle laitettiin :)




Miltäs geelilakkaukset näyttävät? :) Oletteko itse suunnitelleet kokeilevanne geelilakkausta?

16 kommenttia:

  1. Moi, Voiko geelilakkoja laittaa geelikynsien väliin? Vai vain värigeelejä? Kiitos jo etukäteen=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Geelilakkoja voi käyttää myös geelien välissä! :)

      Poista
  2. Kiinnostaisi kokeilla, ihan jo senkin takia että välillä immeiset kysyy että voisinko heille tehdä geelilakkauksia tai jopa geelikynsiä, ja mulla ei ole kumpiinkaan välineitä :D Tosin tyhmäähän se olisi hankkia, kun selkeestikään itsellä ei ole tarvetta, kun on vahvat ja pitkät kynnet ja en jaksais pitää edes viikkoa samoja lakkauksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sullahan on sitten kova kysyntä! :D Mullakin jää varmaan geelilakat pienemmälle käytölle, kun mulla on geelit niin useesti. Mutta mä kyllä teen muille sitten geelilakkauksia :) Niin ja varpaisiin mä laitoin geelilakkaukset! Voisithan säkin laittaa vaikka varpaat jos ei muuta? :DD

      Poista
    2. No en sanois kova, mutta välillä immeiset kysyy esim. naamakirjassa kun on nähnyt mun kuvia, että tekisinkö heillekin geelit...ja sit joudun aina toteamaan että ei mulla ole edes välineitä, kun omille kynsille lakkaan :D En tiiä näyttääkö mun kynnet sit niin geeleiltä :D
      Ei oikeen viittis laittaa jotain vähintään paria sataa euroa välineisiin vaan muutamien lakkausten takia :/

      Poista
    3. Monesti ihmiset luulee pitempiä kynsiä geeleiks :D Niin totta, mä ajattelin vaan taas hassusti, kun ite pistin noihin sen 40e, en taas idioottina ajatellu että mullahan on uunit sun muut valmiina :'DD

      Poista
  3. Mä olen kans käyttänyt geelilakkoja, tehnyt niitä itselleni ja muille. Varpaiden kynsissä pysyvät pitkään..nytkin minulla olleet jo 4 viikkoa ei miksikään ole mennyt (tietty kasvurajaa tullut vähäsen). Suosittelen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itelläkin on nyt varpaissa, saas nähä kuin kauan kestää :) Oon kans kuullu, että varpaissa niiden pitäis pysyä pitkään, tosin sitä kasvurajaa tulee sitten :)

      Poista
  4. Mun kaveri suositteli noita geelilakkoja. Kestivät kuulemmma aika kauan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullekkin näitä suositeltiin pitkän kestävyytensä takia :)

      Poista
  5. Hyvältähän nuo näyttää o: En kyllä varmaan arkikäyttöön noita tarvitsisi, mutta vaikka parin viikon seikkailulle johonkin eksoottiseen viidakkomaahan ihan must! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Joo onhan nuo tosi kivat vaikka loman ajaks, niin ei tarvi sielä lakkailla! :D

      Poista
  6. Saaks noit millää pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki saa :) Geelilakat liotetaan asetoonin avulla pois :)

      Poista
  7. Voiko geelilakkauksen yhteydessä käyttää kynsitarroja? Mihin väliin se laitetaan, Top Geelin jälkeenkö siis kovetusgeelin. Voisiko sitten laittaa vielä uuuden kerroksen vai kuinka se onnistuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi käyttää. Voit laittaa pienen tipan top geeliä ensin kynnelle ja laittaa tarran siihen ja sitten kovettaa. Sen jälkeen voit lisätä top geelin normaalisti koko kynnen päälle.

      Jos värigeelilakkasi kuivuu kosketuskuivaksi uunituksen jälkeen, voit painaa tarran suoraan kynnelle ja laittaa sitten top geelin koko kynnen päälle.

      Poista