Sivut

perjantai 23. marraskuuta 2012

Muodonmuutos

Zigin vaatepostauksesta inspiroituneena päätin tehdä itselleni muodonmuutoksen!

Mulla on nyt kulunut vuosi siitä, kun synnytin ja jossain vaiheessa tajusin, ettei mikään enää mun vaatekaapista löytyvä vaate sopinut mulle, koska mielestäni kireät topit eivät imartele roikkuvaa nahkalärpäkettäni, jota kai mahaksi pitäisiä kutsua..

Vaatekaapin sisältö meni siis suurilta osin uusiksi ja päätin panostaa hiukan muutenkin ulkonäkööni, joka oli pienen vauvan kanssa jäänyt vähemmälle huomiolle..

Tässä on teille kuva, miltä näytin ennen muodonmuutosta. Voi kamala :'D

Ei meikkiä, hiustenvärjäyksestä aikaa monta kuukautta.. 
Mahan pelastuksena pitkä mitäänsanomaton musta huppari.. :D



Ja sitten kuvia muodonmuutoksen jälkeen...

Hiukset värjätty, hiustenpidennykset lisätty, kynnet laitettu, 
vaatteet uusittu, meikit naamassa.. Minusta näyttää jo paljon paremmalta! :D






Vaatteet / Gina tricot
Kengät / Mekka


Mitä mieltä olette muodonmuutoksesta? :)

Onko hyvä jos kirjoitan blogiin muitakin, kuin kynsipostauksia? :)

18 kommenttia:

  1. Ihan kiva muodonmuutos, en vaan tykkää kokomustasta asusta ja noi lasit vanhentaa sua aika paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo mielipiteet on yleensä aika jakautuvat kokomustan kanssa. Toiset ei tykkää yhtään ja toiset taas tykkää :) Lasit mulla on ollu jo 8 vuotta, joten ne ei poistu, vanhensi ne mua tai ei :D Mielestäni näytän kyllä ihan ikäiseltäni :D Ja toisaalta eipä haittaa vaikka vanhentaiskin, en mä ihan teiniltä haluais kuitenkaan näyttää kun olen jo äitikin :D

      Poista
  2. Olipas kiva postaus ja muodonmuutos! :)
    Eikä noi lasit sua vanhenna ainakaan pahalla tavalla, hyvännäköset ne on! 8)

    VastaaPoista
  3. hieno muodonmuutos ja kirjoita toki muutakin ku kynsistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Täytyykin suunnitella seuraavaa "minä"-postausta :)

      Poista
  4. Wautsi wau mikä muutos, upea olet!!!!! :D

    VastaaPoista
  5. Oioi mikä upea nainen! <3 Ihan mahtavaa, että sain sut inspiroitumaan ja tekemään vaatekomeroon täysremontin :D Nuo vaatteet tuo just kivasti esiin naiselliset muodot, ja korkkarit+legginssit on aina toimiva yhdistelmä :) Tummempi hiusväri sopii sulle todella hyvin muuten. Ja itse tykkäisin, jos tekisit välillä muita kuin kynsipostauksia, tuo kivaa vaihtelua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3 Joo itekkin tykkään itselläni mustista hiuksista enemmän :) Tosin se varmaan johtuu siitä että mun hiukset on ollut mustat viimeset 8 vuotta :DD Joskus sorrun kokeileen ruskeaa uudestaan ja totean, että se ei vaan oo mun väri :) Täytyykin alkaa kirjottelemaan muustakin kuin kynsistä, sitä on jo moni toivonut :)

      Poista
    2. Aa jotenkin luulin, ettei sulla ole ollut aiemmin mustia hiuksia :D Mutta hyvähän se on, jos itse tykkäät mustista, kun ne kerta sopivatkin sulle hyvin :) Välillä on kiva kokeilla vähän muuta, tai itsellä ainakin käy usein että tylsistyn hiusväriini, mutta tummanruskea on ehkä se mun juttu sitten :) Mulla oli tosi pitkään ihan blondi tukka, mutta siihen tuskin palaan enää koskaan :D

      Kiva, jos alat kirjoittelemaan muistakin aiheista, mutta kynnet on silti ainakin oma lemppariaiheeni :)

      Poista
    3. Hihi, joo on mulla ollut mustat hiukset jo pitkään :)) Itsekin oon tosiaan sortunut kokeileen muuta monta kertaa, mutta aina sorrun mustaan takaisin :DD Itselläkin oli blondi ennen mustaa, mutta itsekään tuskin siihen enää palaan, vaikka joskus mieli tekisikin.. :D

      Poista