Sivut

tiistai 18. joulukuuta 2012

Lauantain piristäjä

Olin viime tiistaina yhden tuttavani mukana, kun hän meni harjoittelemaan geelikynsien tekoa omaoppisesti. Menin mukaan siis hiukan opettamaan kynsien teoriaa ja opastamaan käytäntöä :)

Täytyy tähän väliin mainita, että mulla on ollut haaveena päästä kynsikouluttajaksi, joten tämä oli oikein mukavaa "kuivaharjottelua" :) Tiistain jälkeen haaveet vaan vahvistuivat, "opettaminen" oli aivan supermukavaa :)

Lauantaina sain sitten puhelun tältä tuttavaltani, että hänellä on minulle lahja tiistain vaivannäöstä.

Ja voi ihanuus mitä sainkaan!


Paketista paljastui muumikulho, valkosuklaata <3 ja aivan ihana kortti! :)

Tästä päästäänkin sitten siihen, että multa ollaan toivottu muitakin postauksia, kuin kynsiä koskevia, joten tämä oli otollinen aika kertoa vähän muustakin kuin kynsistä :)

Joku on jo saattanutkin huomata tuolta minä-välilehdeltä, jossa itsestäni kerron, että keräilen iittalan teemaa sekä muumiastiastoa, joten päätin kuvata omistamani muumit teille! :)


Tällä hetkellä kaapista löytyy siis 15 mukia, 6 leipälautasta, 
4 kulhoa sekä tietysti astiasto ja emalimuki minun omalle pikkuiselle <3


Mitäs tykkäsitte tälläisestä postauksesta? Mitä te keräilette kynsiromppeiden lisäksi? :)

14 kommenttia:

  1. Äiti kerää kans muumimukeja! Minä keräilen leopardihuiveja. :D :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumit on kyllä ihania ja oi lepardit on kans! :D

      Poista
  2. tykkäsin postauksesta ,ehkä se on mulla kaikkee mahdollista peltipurkkeja nyt onnex vähän hillinny ,kaikki vanhat astiat kiinnostaa ku ois vaan enempi tota tilaa .söpöjä muumeja =) veljellä on kans aika monta kuppia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit! :) Itsekin oon ihan hulluna peltipurkkeihin ja -tauluihin! Itselläkin vaan tuntuu että tila loppuu kesken! :D Muumit on kyllä söpösiä :3

      Poista
  3. Itekkin kerään muumimukeja! Ja kaikki muut meillä kotona valittaa että astiakaappi tulee kohta hyllyineen alas ku niitä on muka liikaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höpö höpö! Sanot muille että pitää hommata vahvemmat hyllyt! :D

      Poista
  4. Oi, muumiastiat on ihania! :) Ite haluaisin kaikkia niitä purkkeja sun muita ja sen ihana kannun! Keskisellä on aina vaikka miten paljon kaikkea ihanaa muumitavaraa... :D Muumikattilakin ois hauska :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sentään, nyt tajusin että unohdin kuvata mun muumikattilan! :D Yksi löytyy jo kaapista, mutta tahtoisin kovasti lisää! :) Itsekin oon himoinnut sitä kannua, se on ihana! <3

      Poista
  5. Oi noi on ihania <3 Itse kerään myös iittalaa ja muumimukeja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muumit on <3 Huh, ihanaa kuulla etten oo ainoa muumeihin hurahtanut! :D

      Poista
  6. Heips! Oon uusi lukija ja täytyy ihan sanoa että noi sun kynsidesignit on tosi ihania! Ja muumiastiat on ihan ehdottoman parhaita;D nimim. keräilijä itsekin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi! :) Kiitos oikein paljon! :) Ja muumit on kyllä ihania! :D

      Poista