Sivut

lauantai 1. joulukuuta 2012

Ranskisviikko, päivä 6: ranskalainen viivoilla

Näistä tulikin mielenkiintoset ranskikset :D

Mulla kävi niin kiva säkä näitten kanssa, kun lakkasin kynnet tuolla OPIn lakalla. Lakka oli aika luirua, joten vielä 4 kerroksenkaan jälkeen se ei peittänyt geelikynsieni glitterkärkiä. Tuohan ei minua yhtään haitannut, sillä sain ranskiksen kätevästi siinä samalla! :) Alla oleva glitter muuntautui kivasti tumman violetiksi, joka sopi lakkaukseen oikein hyvin.

Mitä käytin?


Pohjalla on OPI - houston we have a purple, viivat tehty akryylimaalilla.


Mulla tulee näistä ihan mieleen joku sirkus :D


Mitäs tykkäilette sirkuskynsistä? :D

6 kommenttia:

  1. Tosi kaunis lakkaus! Kivan erikoinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)) Joo erikoiset niistä tuli! :D

      Poista
  2. Muakin noi muistuttaa sirkuksesta! :D. Toi OPIn lakka on ihana, mulla on se myös ja jellylakkojen tapaanhan se ei ole peittävä, mutta kiiltää sitäkin kauniimmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, noni, en oo ainoo! :D Se on kyllä ihana :)) Mä oon vaan ihan pihalla noista mitkä on jellyjä ja mitkä mitäkin, liiikaaa :DD Mutta kaunis lakka se on silti! :)

      Poista