Sivut

lauantai 16. helmikuuta 2013

Kynsikuulumisia ja tulossa olevia juttuja

Edellisestä postauksesta jo varmaan monet huomasivatkin, että kynnet ovat taas lyhentyneet..

Noh.. Mulla kävi sellanen pieni juttu, että viilasin huollossa rakennekynnet omien kynsien mittasiksi ja laitoin pelkän oman kynnen geelauksen. Noin viikon päästä mulla repesi keskarin kynsi osittain reunasta ja noin seuraavan viikon verran mun piti se korjata, mut arvatkaa vaan korjasinko? :D Ja arvatahan saattaa, että totta kai se kynsi repes kokonaan :( Mulla kisahti sitten hermot niin paljon, että vetäsin kaikki muutkin kynnet nysiksi, koska en millään jaksanut alkaa tekemään jatketta keskariin ( lisäksi en olisi kestänyt sitä että muut olisivat omia kynsiä ja yksi olisi pidennys :DDD) ..


Tosiaan kynnet näyttävät nyt sitten tältä.. Kyllä tuntuu hyvältä olla nysäkynsillä pitkästä aikaa! Ajattelin tän muutoksen olevan ihan hyvä blogillekkin, nyt on jo aika pitkään nähty pitkiä kynsiä koristeltuina, joten nyt on sitten lyhyiden mallien vuoro :)


Sitten muihin juttuihin.. Mulla taas pää sauhuaa miljoonia ideoita blogiin toteutettavaksi.. Sen verran osaan jo sanoa, että ainakin geeliviikko, himotuslista, juttua alus- sekä päälyslakoista ja muita lakkaesittelyjä on tulossa. Myös pientä arvontaa on luvassa hieman myöhemmin.

Jotkut tarkkasilmäiset ovat varmaan huomanneet että blogi on kokenut pieniä ulkoasumuutoksiakin. Niitä on myös tulossa hieman lisää seuraavan viikon aikana. Gallerian olen saanut jo päivitettyä ja nyt siirryn kynsitarvike- sekä ohjesivuston pariin. Sivupalkkia olen jo ehtinyt osittain päivitellä siltä osin, että nyt blogia on helpompi seurata. Viikon aikana tulen lisäilemään myös uusia tunnisteita, jotta kynsien haku olisi teille helpompaa :)

Kummat on enemmän mieleenne, lyhyet vai pitkät kynnet? :) Onko teillä erityistoiveita liittyen blogin ulkoasumuutoksiin? :)

8 kommenttia:

  1. Kivat kärpässienet :) Mun makuun sekä lyhyet että pitkät yleensä, noista sun kahdesta tykkään enemmän lyhyistä. Itsellä taas tykkään enemmän pidemmistä, koska mun kynnet on lyhyinä kamalat nysät ja yhtä leveet kuin pitkätkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hihi :D Mä taidan olla aina tyytymätön kynsiini. Sillon kun ne on pitkät, haluan vetää ny lyhyeks, koska se näyttää niin söpöltä.. Sitten kun otan viilan käteen ja vedän lyhyet, niin muutaman viikon päästä kiroon kun pitkät olis kivat :D Mutta oikeastaan molemmat kyllä menee :)) Ja höpsis, musta sun kynnet on nätit myös lyhyenä! :)

      Poista
  2. Vaikea sanoa kummat kynnet on kivemmat :D Kummatkin on kivat ja vaihteluhan virkistää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekään en oikein tiedä kummat on kivemmat! :D Mutta tosiaan vaihtelu virkistää! :))

      Poista
  3. ittellä tykkään enemmän pitkistä kynsistä, mutta nekin aina välillä katkeilee, joten kivaa nähdä nyt mitä kaikkee saat mahtumaan lyhyille kynsille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on hyvä nähdä lyhyitäkin malleja jos käy omille kynsille huonosti! :D

      Poista