Sivut

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Mukavuusalueen ulkopuolella

Kun kerran eilen päästiin vauhtiin, niin jatketaan tänään toivepostausten parissa :) Multa toivottiin sellaisia kynsiä, jotka ei ole oikein mun tyyliset ja tässä ne sitten tulee! :)

Lakkauksen pohjalla on China glazen frostbite. Viivoihin on käytetty kissin nail art lakkoja, china glazen exceptionally giftediä sekä kicksin sorbet splashia. Lisäkoristeeksi on vielä laitettu sinisiä mikrohelmiä* :)


Vaikka pidänkin tästä sinisestä lakasta, se ei ole yyyyhtään mun tyylinen. Monet jotka on pidempään mun blogia seuranneet, on varmaan huomanneet että mun ylin rakkaus kynsissä on pinkki, pinkki, pinkki, tyttömäisyys ja tyylikkyys, eli nyt mennään reippaasti mukavuusalueen ulkopuolelle sinisen lakan kanssa. Vaikka yhdistinkin tähän lakkaukseen vaaleanpunaista ja pinkkiä, niin se teki näistä kynsistä vaan oudomman näköiset.. Nää ei nyt vaan jotenkin oo yhtään mun tyyliset ja näihin meni kyllä aika kauan aikaa tottua, nämä saivat kuitenkin olla kynsillä pari päivää ja kyllä mä niihin sitten totuinkin :)




Mitäs tykkäätte näistä? :)

6 kommenttia:

  1. Kivat kynnet:)
    hyvä idea laittaa mikrohelmiä tolleen minne sattuu, ripottelitko vaan vai asettelitko jollain?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ihan vaan laitoin koko kynnelle päälyslakkaa ja sormella poimin rykelmän helmiä ja sit länttäsin ne kynteen :) Joitakin helmiä siirtelin sormella ihan vähän jos ne meni liian kasaan :)

      Poista
  2. ooh, mä tykkäään tositosi paljon:)

    VastaaPoista
  3. Ihanat ! :) Vaikka itekin tykkään kynsillä entien pinkistä ja kaikesta tyttömäisestä. :)

    VastaaPoista