Sivut

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Niittirakkaus

Sain tilata yhteistyökumppaniltani MiMaxilta testattavaksi tuotteita :) Tällä kertaa päädyin tilaamaan erilaisia niittejä, joita olen pitkään havitellut! Ostoskoriin päätyi hopeita sekä kultaisia neliöniittejä, pinkkejä ja vaaleanvihreitä metallinhohtoisia helmenpuolikkaita (mun silmään nuo näyttävät ihan niiteiltä :) sekä yksi siirtokuva-arkki. Siirtokuva-arkissa on myös valkoisia tarroja mustien lisäksi, vaikka ne eivät kuvassa näykkään :)


Aiemmin kun näitä tuotteita tilailin, ei helmenpuolikkaita ollut muissa väreissä, nyt niitä on saatavilla myös mustia, hopeita, vihreitä, vaaleanpunaisia sekä mintun värisiä :) Noita vaaleanvihreitä helmenpuolikkaita kokeilin jo alustavasti eri lakkasävyjen päälle ja mun silmään ne näyttää ainakin joidenkin lakkojen päällä ihan kultaisilta, tosin musta se on hyvä, koska toivoinkin että ne olisivat enemmän kultaisen sävyisiä, kuin vaaleanvihreitä :D

Ensimmäisenä halusin testata neliön mallisia niittejä ja mä kyllä totaalirakastuin niihin... Huoh, olis pitänyt tilata näitä jo aikasemmin ♥ 


Alle lakkasin IsaDoran smoky greyn ja nimettömässä on IsaDoran silver sparkles :) Niitit kiinnitin kirkkaalla lakalla.


Ja tässä olis ensimmäiset niittikynnet :)



Mitäs tykkäätte niittikynsistä? :)

Muistakaahan myös MiMaxin tämän kuun tarjous! 
Tarjoustuotteita pääset tiirailemaan tarkemmin täältä!

10 kommenttia:

  1. Olipa nyt itsekin pakko laittaa niittejä tilaukseen Mimaxilta, että kiitosta vaan postauksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ole hyvä vaan! :D Mut mun mielestä noi niitit on aivan älyttömän ihania, ihan joka sentin arvosia! :)

      Poista
  2. Mä tykkään ihan hirveesti noista niiteistä, mullakin on niitä 'muutama' pussi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä niin ihania! Olis kiva löytää näitä neliöniittejä muunkin värisenä, hmm.. mahtaiskohan ebaysta löytyä :)

      Poista
  3. Itse juuri tilasin myös tähti niittejä :) mä oon myös tykästynyt nyt niitteihin! Nää sun kynnet on kyllä upean näköiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oi, mä en ole semmosia kai huomannutkaan :O Täytyykin mennä heti kattoon! :D

      Poista