Sivut

tiistai 12. maaliskuuta 2013

Siirtofoliota kynsillä

Aikaisemmin kyselin teiltä, että mitä tuotteita haluaisitte nähdä blogissa seuraavaksi ja toiselle sijalle kyselyssä pääsi siirtofoliot. Minulla oli MiMaxille 10€ lahjakortti, jonka MiMax oli minulle sponsoroinut ja sillä tilasin sitten yhden siirtofoliorullan sekä siirtofolioille tarkoitetun liiman. Päätin tehdä teille myös kuvallisen tutoriaalin siitä, kuinka siirtofolioiden laitto oikein tapahtuu. Tutoriaalin julkaisen huomenna :)

Kynnet




Mua vähän kyllä harmittaa, että en ottanut teille heti kuvaa kynsien laiton jälkeen. Minä fiksuna tyttönä en tajunnut lisätä heti top-coattia noiden valmiiden foliokynsien päälle, joten foliot hiukan kuluivat ennen kuvan ottoa :( Todellisuudessa tuo folio on siis vielä hieman nätimpi kynsillä :)

Näissä kynsissä on alla IsaDoran silver sparkles ja päällä silver dots niminen folio. Siinä on hopea pohja, jossa on hopeita pilkkuja, joissa on iiiiihana holoefekti!  (lue: olen harakka!)



Erilaisia siirtofolioita

Halusin koota teille vielä tälläisen pienen kollaasin eri kuviovaihtoehdoista, mikäli silver dots ei sytytä :) Tässä kollaasissa on vain osa MiMaxin valikoimasta! Loput vaihtoehdot löydät täältä!






Mitäs tykkäätte siirtofolioista? :)

6 kommenttia:

  1. Aivan ihanat! Jään odottelemaan tutoriaalia <3

    VastaaPoista
  2. Kiva en ole viel kokeillu kertaakaan vaik yksi setti kaapista löytyy =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta kun kokeilemaan, noiden laitto oli ihan mukavaa puuhaa! :3

      Poista
  3. Oi mitkä kynnet♥ oon pari kertaa koittanu itse myös :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyykö sulta blogista niistä, haluisin päästä kattoon! :3

      Poista