Sivut

torstai 25. huhtikuuta 2013

Koristeluja mattapinnalla

Eilen esittelin gina tricotilta ostettua mattapäälyslakkaa. Vaikka matattu lakkaus on mielestäni jo yksinään erikoinen ja kaunis, halusin testata yhtä n. vuoden mielessäni ollutta koristelua.

Olen nähnyt netissä monia kuvia matatusta mustasta pohjasta, jonka päälle on tehty tavallisella mustalla lakalla koristeluja, ymmärsikö kukaan?

Lakkasin siis pohjalle gina tricotin mustan lakan ja päälle levitin 2 kerrosta gina tricotin mattapäälyslakkaa. Sen jälkeen tein samalla gina tricotin mustalla lakalla koristeluja :)



Tämä mun versio meni ehkä vähän pieleen, koska gina tricotin musta lakka on niin kiiltävä. Toisella mustalla lopputuloksesta olisi voinut tulla nätimpi, mutta kyllä tää lakkaus on silti ihan kiva :)

Toisena koristeluna lisäsin mattauksen päälle vain MiMaxilta saatuja pinkkejä niittejä. Ahhh, niittirakkaus ♥



Erilaisia niittejä voit bongailla itsellesi täältä

16 kommenttia:

  1. Ihana toi mattalakkaus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Itekkin tykkään tuosta mattapinnasta! :)

      Poista
  2. Iiiiiiihanat! <3

    Onko toi mattalakka kuinka kestävää? Mulla on yksi mattalakka, jonka mattausteho lähtee jo seuraavana päivänä, niin onko sulla kokemuksia, että monta päivää ton teho kestää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sara! <3 Mulla oli nää lakkaukset muistaakseni kaks päivää, eikä mattauksen teho heikentenyt ainakaan sinä aikana :) Voisin ens viikolla kokeilla tota pidempään, jos haluat! :)

      Poista
  3. Ompa ihana lakkaus! Noi niitit käy tuohon täydellisesti!

    VastaaPoista
  4. Tosi kauniit! Tavallaan tosi yksinkertaiset, mutta kuitenkin hyvin näyttävät! Mustan kanssa sopii musta aina kaikki kirkkaat ja räikeät väri tosi kauniisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Yksinkertaisuus on joskus kaunista! :3 Voi vitsit nyt tekee kyl mieli tehä joku musta + värikäs lakkaus! Täytyy kattoo jos sitä vaikka vapuks.. :)

      Poista
  5. Mä oon aina tykänny näistä matta-kiiltävä comboista. Ja mustahan toimii myös! Tosi ihunat niititkin vielä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon ihastellut noita matta-kiiltävä lakkauksia jo pitkään ja nyt oli ihan pakko kokeilla! :) Ja niitit on ihania! <3

      Poista
  6. Kaunis lakkaus! Noi niitit on vaan niin ihania:)
    Gina tricotin ja H&M mattalakat on mulla toimineet parhaiten, Dependin voisi heittää roskiin heittämällä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Itekkin rakastan niittejä! <3 Tosi monet on kyllä haukkunu tuon dependin mattalakan, täytyy muistaa itse olla ostamatta sitä! :D Ja monet on sitten taas kehuneet myös tota H&M:n lakkaa, se täytyy ostaa kyllä kokeiluun jossain vaiheessa :)

      Poista
  7. Mä tiiän mitä tarkoitat! :) Hyvin oot kyl onnistunut! Mä kanssa kerran kokeilin ja mönkään meni ja pahasti :D Ihanat kynnet <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hihi, ihanaa että ainakin joku ymmärtää! :D Joo oli mullakin vaikeuksia saada noista ees jonkin näköset ja pitkän taiteilun jälkeen onnistuin :D Mä kun kuvittelin, että tää olis ollu jotenkin helppo lakkaus, siltä se näytti kuvissa :D Nooh, ens kerralla viisaampana :D

      Poista