Sivut

lauantai 20. huhtikuuta 2013

Räikeä liukuvärjäys

Ihanaa lauantaita kaikille! Pahoittelen, että mun postaustahti on ollut tässä kuussa hiukan hitaampi. Olen alottanut elämäntaparemontin ja se on vienyt hurjan paljon aikaani.. Nyt kun oon saanut taas aikatauluni kuosiin, pystyn tekemään enemmän kynsiäkin :)

Aiemmin esittelinkin jo saaneeni Essien ihanan pinkin lakan, tour de financen. Multa on aiemmin toivottu niin räikeitä lakkauksia, kuin kynsilakoistani saa tehtyä ja nyt kun tänään on paistanut koko päivän aurinko ja kesä alkaa pikkuhiljaa lähestymään niin halusin tehdä jotain oikein räikeää!

Liukuvärjäykseen on siis käytetty Essien tour de financea ja orange its obviousta sekä china glazen frostbitea. Liukuvärjäyksen päällä on Essien päälyslakka sekä kynsitarroja.


Mulle tulee näistä mieleen auringonlasku merellä :3




Mitäs tykkäätte? :)

5 kommenttia:

  1. Oi, kyllä on nätti! Erikoisen tästä tekee se, että kärjet onkin tummat kun odotin että olisi myös punaiset :)

    VastaaPoista
  2. Lunalii sanoki jo niistä kärjistä, mun mielstä ne täydentää niitä kivasti! :3

    VastaaPoista