Sivut

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Testissä gina tricotin matte top coat

Ostin gina tricotilta pari kuukautta sitten matte top coatin, jota en ole vielä kertaakaan ehtinyt kokeilemaan. Mulla on ollut varmaan noin vuoden kuitenkin yks lakkaus mielessä, jota varten itse asiassa tuon matte top coatin ostin. Nyt päätin vihdosta viimein testata tuota ihmetököttiä! (Koristellun lakkauksen esittelen teille huomenna :)


Matte top coatteja on markkinoilla tosi paljon saatavilla, mm. opilla, orlyllä ja essiellä on omansa. Mattapäälyslakkaa löytyy myös edullisemmilta merkeiltä, kuten dependiltä, beauty uk:lta ja flormarilta.

Matte top coat on siis lakka, joka nimensä mukaan muuttaa jokaisen lakan mattapintaiseksi. Tällä gina tricotin lakalla on hintaa vain 3,95€ kpl tai 9,95€ 3kpl. Todella edullinen hinta ei antanut sen suurempia odotuksia tän lakan suhteen, mutta yllätyksekseni tää lakka oikeesti mattaa hyvin! :D Näissä kuvissa mulla on 2 kerrosta tuota mattalakkaa. Yksi kerroskin olisi riittänyt, jos olisin jaksanut keskittyä paremmin :D


Tässä kuvassa minulla on kynsissä gina tricotin musta lakka ja nimettömässä 2 kerrosta mattapäälyslakkaa.



Tässä kuvassa taas kaikissa kynsissä on 2 kerrosta mattapäälyslakkaa.



Yhteenveto

+ tosi edullinen
+ mattaa hyvin
+ kuivuu melko nopeasti
+ tekee mistä tahansa lakasta mattapintaisen
toisin kuin muut gina tricotin lakat, mattapäälyslakka kuivuu melko nopeasti,
vaikka laittaisi paksunkin kerroksen

- ei saa tilattua nettikaupasta


Joko olette kokeilleet jotakin mattapäälyslakkaa? :)

12 kommenttia:

  1. Olen kokeillut Dependiä, Essietä ja Ginaa. Depend on ihan paska, kaksi muuta vallan hyviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, täytyy pistää toi depend siis punaselle listalle! :D

      Poista
  2. Olen kokeillut jotain halpismattalakkaa, Se ei ollut kovin hyvä. Melkein vois hakea tämän lakan kokeiluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hakea kokeiluun! :) Tää on kuiteskin niin edullinen ja ihan toimiva lakka! :)

      Poista
  3. Tällähän tuli ihan kivan mattaset!

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä H&M:nkin mattalakka on toiminut tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Täytyykin käydä H&M:llä kurkkaamassa, josko sieltä sellasen löytäisin :)

      Poista
  5. olen muistaakseni flormarin lakkaa kokeillu ja omistan kyl dependin mattalakan mut en oo kokeillu

    VastaaPoista
  6. Mulla on ollut tämä samainen mattalakka jo melkein vuoden, ja vieläkin toimii hyvin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heei hieno kuulla, että on pysynyt hyvänä! :3 Ei tää kyllä sit mikään ihan huono ostos ollu! :)

      Poista