Sivut

perjantai 17. toukokuuta 2013

Color Club - Halo Graphic

Tänään esittelen yhden äitienpäivälahjani, nimittäin Color Clubin Halo-Graphicin.

Tämä lakka oli ollut mun himotuslistalla jo sen julkaisusta lähtien ja olin moneen otteeseen ihastellut sitä eri blogeissa. Nyt vihdosta viimein muistin toivoa sitä ja sain kuin sainkin sen lahjaksi! Ja kyllä tämä oli odottamisen arvoinen lakka!

Halo-Graphicissa holoefekti on aivan mieletön, siis ihan sanoin kuvailematon. Vielä yhdessäkään lakassa en ole nähnyt efektiä noin voimakkaana, sillä jopa nyt kun olen sisällä ja vain ulkona paistaa aurinko (se ei siis paista ikkunasta sisään), niin kynnellä on havaittavissa ihan selkeä efekti. Tosin ei läheskään niin voimakkaana kuin suorassa auringon paisteessa, mutta kuitenkin. Monissa lakoissa holoefekti tulee esiin vain suorassa auringonpaisteessa. Ihan pilvisellä säällä lakka on melko tylsä, se näyttää vain tavalliselta vaaleanpunaiselta metallilakalta ja mä en oo niiden ylin ystävä, ainakaan vielä ;)

Pilvisellä säällä

Päivänvalossa

Auringon paisteessa


Tämä mun auringon paisteessa -kuva ei ole paras mahdollinen, sillä holoefekti on todellisuudessa vielä häikäisevämpi. Mulla vaan on niin huono kamera, ettei sillä saa täydellistä efektiä näkyviin.

Ulkonäön lisäksi aivan järkyttävän suuri plussa tulee myös levittyvyydestä, peittävyydestä sekä nopeasta kuivumisesta. Levittäessä tarvii tosin olla nopea, koska lakka oikeasti kuivuu niin nopeasti ja vieläpä ihan kosketuskuivaksi! Peittävyyteen riittää 2-3 kerrosta. Kaikin puolin Halo-Graphic on ihan mieletön lakka ja aion varmasti tilata myös muita Halo Hues -kokoelman lakkoja testattavaksi!

Mitäs tykkäsitte holosta? :)

10 kommenttia: