Sivut

sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Ebayn ihmeitä ja saatuja

Kirjoittelin taannoin ensimmäisestä tilauksestani ebayhin. Ensimmäisellä kerralla uskalsin tilata vain edullisia koristeita, mutta koska tilaaminen onnistui niin vaivattomasti ja kaikki tilaamani jutut tuli nopeasti ja ehjinä, niin uskalsin tilata tällä kertaa kynsilakkojakin. :)

Sitten suoraan asiaan. Ensimmäinen paketti jonka tilasin, oli Mariah Careyn liquid sand lakka -setti minikoossa. Vasemmalta oikealle: Get Your Number, Can´t Let Go, The Impossible, Stay the Night.
Mä olin ihan hämmästynyt, kun nämä tuli mulle kotiin jo viikossa! Hintaa setillä oli postikuluineen n. 15€.


Jotkut varmasti huomasivatkin että yhden näistä annoin teille arvontaan, sillä omistan sen jo isossa koossa. :)


Beautyzone2007 nimiseltä myyjältä (jolla muuten oli tosi paljon kaikkia ihania lakkoja, mm. china glazen tekstuurilakkoja!) ostin Sechen Restoren sekä kaksi CC:n Halo Hues lakkaa kevään kokoelmasta; Beyondin sekä Eternal Beautyn. Näiden tulossa kesti 1,5 viikkoa. Koko setille tuli hintaa 23€ postikuluineen.




Viimeiseksi vielä saadut jutut. Tästä setistä mun on pitänyt kirjoittaa jo aikaa sitten, mutta oon vaan aina unohtanut. Slugs and nails and kitty cat tails -blogissa oli kynsikisa sekä sen äänestys jokin aika sitten ja mä voitin siitä äänestyksestä cosmeryan sponsoroiman cuccio colour kitin. :) Paketissa on alus- sekä päälyslakka ja yksi värilakka. Tätä settiä esittelen ja testailen paremmin hiukan myöhemmin. Cosmerya lähetti mulle tän paketin ja kun avasin sen, niin sieltä löytyi myös tuotenäytteitä ja esitteitä sekä alekuponki. :)


Mitäs tykkäsitte ostoksista ja saaduista jutuista? :)

6 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia ja voittopaketti

    VastaaPoista
  2. Oi oot ostanu paljon kaikkea kivaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, holot ja liquid sandit on vieny mun sydämmen! <3

      Poista
  3. Oon ajoittanu postauksen huomiseks kello 15.00 :) Siellä on sulle tunnustus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva juttu! Käyn huomenna kurkkimassa! :)

      Poista