Sivut

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Tämän kuun paketti Sanna Taralta

Otsikko kertookin jo kaiken. Tänään siis esittelyssä Sanna Taralta saamani paketti, sekä kynnet jotka toteutin tuotteilla. :) Tässä kuussa valitsin testattavaksi hopeisia "metallisydämmiä" sekä strassikynän.

Metallisydämmet | 2,95€
Strassikynä | 1,95€


 Kynsiin käytin saatujen tuotteiden lisäksi Color Clubin Eternal Beautyä, Essien To Buy Or Not To Buy:ta, Cuccion päälyslakkaa (koristeiden kiinnitykseen), pieniä liloja helmiä ja timantteja (puuttuu kuvasta) sekä isoja liloja helmiä*, jotka eilen teille jo esittelinkin. Ranskikset tein konadin m19 laatalla, jonka olen muuten joskus aiemmin saanut Sanna Taralta.




Sitten mennään siihen mitä tykkäsin saaduista tuotteista..

Metallisydämmet on kyllä tosi kivan näköisiä, ne sopisi tosi hyvin esimerkiksi kesähäihin! Kiinnitys sen sijaan ei ollut niin ihanaa. Koska sydämmet ovat täysin suoria, eivätkä kaarevia, ne eivät ainakaan minun kaareville kynsille asetu niin nätisti, kuin voisivat. Mua tosin ei häiritse irtonaisina törröttävät koristeet, koska käytän niin paljon kaikkia timantteja yms. Tietysti tuota reunojen "törrötystä" voi hiukan paikata päälyslakalla ja sen ainakin nämä sydämmet kestivät menettämättä väriään. :)

Pääsin näiden kynsien kanssa testailemaan myös saamaani strassikynää. Aika oiva apuväline se on! Kynässä on siis valkoinen pehmeä pää, johon koristeet tarttuvat tosi hyvin. Itse asiassa mä tilasin tämän kynän noiden sydämien takia, koska mä oon niin törppö että tollasien reikäisten koristeiden kanssa saisin takuuvarmasti sormenjälkeni painettua lakkaan. :D Mutta siis tosi hyvin toi kynä auttoi koristeiden tarkassa laitossa, sormella noita sydämiä olikin paljon hankalempi laittaa ja noukkia lattialta (ihana tyttäreni kaatoi tuon rasian lattialle sisältöineen, pus pus). Myöskin nuo suuret (4mm) helmet pysyivät kynässä tosi hyvin, joten myös isompia koristeita saa tuolla kynällä laitettua. Tosi hyvä apuväline niille, joilla ei timantit ym. koristeet pysy hyppysissä tai niille jotka sitten koristeita laittaessaan tökkivät lakkaan ryttyjä, niin kuin minä :D

Sanna Taralle on tullut myös muita ihania "metallikoristeita" ja niittejä myyntiin, kannattaa käydä kurkkaamassa! :) Koristeet ja niitit löydät täältä!

Huom! Metallisydämmet ja strassikynä ovat saatu testattavaksi Sanna Taralta. Mielipiteet tuotteista ovat omiani. Postauksesta löytyvät linkit ovat vain teidän avuksenne, en hyödy teidän klikkauksista tai ostoista mitenkään, joten voitte rauhassa klikkailla. :)

Mitäs tykkäsitte paketista ja kynsistä? 
Huomaako joku muuten jonkun eron mun kynsissä? ;D

18 kommenttia:

  1. Ootkos lyhentäny noita sun kynsiä? Tosi nätit nuo koristeet ja toi holo on ihan täydellinen ton violetin kanssa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Oikein meni, eli oon joo lyhentänyt! :)

      Poista
  2. Kauniit lakkaukset, ja hauskoja noi sydän-koristeet!

    Mä en alkujaan huomannu mitään eroa kynsissäsi, mutta kun kysyit ja kattelin taaksepäin niin mulle tuli puolestaan mieleen että ootko pidentänyt niitä..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Noi sydämmet on kyllä kivoja! :) Hihii, väärin meni! Oon siis lyhentänyt kynsiä reippaasti :) Mittasin vapaan reunan (eli siis tuon kynnen valkoisen osuuden) ennen lyhennystä ja se oli 11mm, nyt vapaata reunaa on enää noin 5mm. :)

      Poista
  3. Oi kuinka nätit kynnet! :) Eiks sul ollu "erimalliset" kynnet ainakin jossain vaiheessa...nyt ne on "suorat"? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mulla oli sen verran pitkät kynnet, että ne kaartui hiukan alaspäin ja oli kärjistä hiukan pyöreämmät, nyt viilasin ne tosi suoriksi, eli oikein meni! :D

      Poista
  4. Kynnet on lyhentynyyt. :) Ihanat lakkaukset ja mulle toi strassikynä olisi aika oiva kapine..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niin on! :) Toi on kyllä tosi näppärä apuväline jos timantit lentelee sormista minne sattuu :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Joko muuten paketti on tullut perille? Saapuiko se ehjänä? :D

      Poista