Sivut

lauantai 15. kesäkuuta 2013

Yllätyspaketti MiMaxilta

Tänään esittelen teille ihanan yllätyspaketin, jonka sain viime viikolla MiMaxilta yhteistyön merkeissä. :)

Paketista paljastui paljon ihania juttuja; China glazen - hello gorgeous! -kynsilakka, minipullo Seche Viteä sekä arkki söpöjä siirtokuvia. :3

Hello gorgeous! 10,59€ | Seche Vite 4,99€ | Siirtokuvat 1,76€

Hello gorgeous! on United in purpose - kokoelman hennon roosa glitterlakka, jossa on hologlitteriä seassa. Glitteriä on lakassa todella paljon ja se peittää loistavasti jo 2 kerroksella! Lakka myöskin levittyy hyvin ja kuivuu nopeasti. Tosi nätti lakka, ihan mun makuuni! :) Pullokuviin oli hiukan vaikea saada holoefektiä näkyviin, joten otin hiukan videokuvaa pullosta. Pahoittelen videon huonoa laatua!



Seche Vite on pikakuivaava kirkas päälyslakka. Itse sain tämän minikoossa (3,6ml). Jos luette Lunaliin blogia, niin saatoittekin sieltä jo huomata, että meillä molemmilla oli tälläiset pullot Tampereen miitissä mukana. Siellä me ihmeteltiin tämän ihmeaineen paksuhkoa koostumusta ja muut miitin kynsihörhöt osasivatkin sanoa meille, että molempien pullojen lakan koostumus on aivan liian paksua. Paksuudesta huolimatta lakka levittyi ja kuivui tosi hyvin. Miitin jälkeen mä laitoin sitten muutaman tipan Seche Restorea tuonne pulloon ja se muuttui juoksevammaksi (=uskoakseni normaaliksi :D) ja toimii edelleen loistavasti. Mä en ennen ole oikeastaan kokeillut pikakuivattavia päällyslakkoja, joten mulla ei ole niistä aikaisempaa kokemusta, mutta täytyy sanoa että oon tosi rakastunut! Ahh, tämä ihmeaine kuivattaa lakan ihan silmän räpäyksessä! Vihdoinkin ei tarvitse olla koko päivää kynnet ojossa lakkailun jälkeen! :D


Siirtokuvat yllättivät mut myöskin! :) Niissä oli erillinen suojamuovi päällä, jotta siirtokuvat eivät kerää mitään karvoja tai roskia itseensä. Tätä erillistä suojamuovia ei oo löytynyt vielä muistaakseni yhdestäkään mun ostamasta arkista ja se on todella ärsyttävää kun niitä karvoja ym. jää kiinni niihin siirtokuviin, jos erehdyt ottamaan ne pois paketista. Nyt mun ei tarvitse säästää koko pakkausta ja siirtokuvat pysyy puhtaina! :) Nämä siirtokuvat irtosivat myös tosi nopeasti ja helposti vedessä liotuksen jälkeen sekä asettuivat tosi nätisti kynsille. Kokeilin muuten näiden siirtokuvien päälle Seche Viteä ja se ei vetänyt näitä kuvia ollenkaan ryttyyn. :)


Mitäs tykkäsitte yllätyspaketista? :) Huomenna esittelen muuten teille kynnet, jotka tein tämän yllätyspaketin tuotteilla! :)

4 kommenttia:

  1. Mitäh! Et ole käyttänyt pikakuivattajia :D Miten oot pystynyt elämään ilman? Itsellä ei enää onnistuisi...
    Ja mulla muuten on aina kalvo siirtokuvien päällä :O Puhutaankohan me eri kalvoista :D
    Ihana muuten toi Hello Gorgeous, vähän samanlainen kuin United, joka mulla on. Muistaakseni Unitedia tilatessa arvoin näiden kahden välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ole en! :DD Oon kyllä esim. Sechea himoinnu tosi kauan, mut en vaan oo saanu aikaseks sitä tilata :D Nyt ajattelen kyllä ihan samalla tavalla, en tiä miten oon voinu elää ilman :D Siis mulla ei ihan kauheesti oo siirtokuvia ennestään, mutta mulla on kaikki ollu vaan sellasessa läpinäkyvässä "muovipussissa" eikä niissä oo ollut mitään päällä :o Kävin googlettamassa tota Unitedia, se on tosiaan melkein samanlainen, vähän tummempi vaan :)

      Poista
  2. Mulla myös ollu aina kalvo siirtokuvien päällä? :o ihanan lakan sait, mä sain exquisite lakan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vitsit se exquisite näyttää niiiin ihanalta! <3 Joo siis tossa Lunaliillekkin vastasin, että mulla ei oo ihan hirveesti siirtokuvia ennestään, että en tiä oonko sitten hyvä puhumaan tästä, mut mulla on kaikki siirtokuvat ollu aina vaan sellasessa läpinäkyvässä "muovipussissa" ja ei niissä oo ollu mitään kalvoa, onko mulla nyt sitten ollu joku tosi p**ka säkä? :D

      Poista