Sivut

torstai 4. heinäkuuta 2013

Esittelyssä Nabi - Big Blue Ball

Miitin yhteydessä kaikki osallistujat saivat lahjakortin Olivia&Oscarin -verkkokauppaan, jolla sai tilata vapaavalintaisen kynsilakan itselleen. Itse valitsin Nabin Big Blue Ball:in itselleni.

Big Blue Ball on kirkaspohjainen glitterlakka, jossa on kolmea eri kokoista turkoosia heg-glitteriä. Koko Nabin merkki on mulle aivan uusi tuttavuus ja ainakin tämä glitterlakka sai minut vakuuttumaan. Lakka levittyi tikulle sekä kynnelle tosi nätisti ja glitteriä tuli sopivan reippaasti siveltimen mukana. Monissa glitterlakoissa kun glittereitä joutuu kalastelemaan pullosta. Sopivan lopputuloksen saa jo yhdelläkin kerroksella (jos siis käyttää lakkaa topperina, niin kuin minä käyttäisin). Alla olevassa tikkukuvassa lakkaa on 2 kerrosta. Lakka myöskin kuivui tosi nopeasti, siitä se saa erityisplussan! Ainoan miinuksen Big Blue Ball saa hajustaan, joka oli hiukan outo. Jotenkin pistävämpi kuin muissa omistamissani lakoissa.




Mitäs tykkäsitte Big Blue Ball:ista? :)

10 kommenttia:

  1. Ihan nätti lakka :) Ei yhtään mun tyylinen kyllä, mutta kaunishan se on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siniset / turkoosit ei oo yleensä mun väri, mutta tästä tykkään kyllä. Oliskohan se ton glitterin vika? :D

      Poista
  2. Nätti! Siniset glitterit on aina mun mieleen 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, itelle glitter on aina mun mieleen! :'D

      Poista
  3. Ohhoh, ihanan näkönen! Mulla on jo yks sininen hexglitterlakka, mutta se on vähän tummempi, joten eiks oo ihan hyvä tekosyy hankkia tämäkin? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on erittäin hyvä tekosyy! :D

      Poista