Sivut

perjantai 12. heinäkuuta 2013

Korusäilytyksen uusinta

Aiemmin mä toteutin blogissa äänestyksen koskien sitä haluaisitteko te lukea postauksia esim. koskien meikkejä, asusteita tai asuja. Äänestys päättyi "kyllä" -vastaukseen 67% voimin, eli tänään tulee ensimmäinen asustepostaus uunista ulos.

Mikäli jotain kiinnostaa, niin äänestys päättyi siis näin:

Kiinnostaisiko teitä lukea meikki ja esim. asuste-/ asupostauksia?
kyllä 38 (67%)
ei 8 (14%)
ihan sama 10 (17%)

Ja älkäähän nyt pelätkö, näitä postauksia tulee oikeasti vain silloin tällöin ja pääpaino säilyy edelleen kynsissä! :)

Mennäänpä sitten tämän päivän aiheeseen, nimittäin koruihin ja asusteisiin. Mulla on ollut aina hirveä ongelma näiden säilyttämisessä, koska haluan ne fiksusti esille ja käden ulottuville, mutten kuitenkaan suoraan näkyville, esimerkiksi pöydälle johonkin korupuuhun. Joo, olen vaikea ihminen.


Old style


Aiemmin mulla korut säilyi siis tällä tavalla:
Rannekorut ja kaulakorut koukuissa, vaatekaapin ovessa. Tulee muuten h*lvetin nätisti toi 5 koukkuinen "naulakko" aina välillä alas tosta kaapin ovesta koruineen päivineen!

Lisäksi mulla oli aurinkolasit sekä korvikset ja lävistyskorut erikseen mun vaatekorin seassa.



New style

Rukoilin tähän kaaokseen ratkaisua ja tadaaa yksi päivä törmäsin siihen ebayssa! Aaaaah, unelma!
Siis korusäilytys "mekko" jossa kaikki korut säilyy näkyvillä, käden ulottuvilla, mutta kuitenkin piilossa! Hahaaa! Ja kaikki vielä samassa nipussa, ihan mieletöntä! Ja tällä kapistuksella ei ollut hintaakaan kuin pari euroa postikuluineen, halleluja!



 Kaksipuoleinen korusäilytys "mekko" | 2,72€

Tähän mekkoon meni siis kaikki mun korut ja tilaakin jäi vielä! Aurinkolasit ja kellot ovat unohtuneet kuvasta, mutta ne menivät näppärästi tuonne takapuolelle noihin lenksuihin.


Eikös näytäkkin jo paaaljon kivemmalta ja fiksummalta?
Mitäs tykkäsitte tälläisestä postauksesta? :)

10 kommenttia:

  1. Tosi kiva olen harkinnu itekki tuota ratkaisua,tosin ei yksi riittäis mut sais edes osan järjestykseen =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tilata, toi on tosi näppärä! Ja voihan niitä tilata useammankin? Tosin on se varmaan helpotus, jos saa edes osan järjestykseen. :)

      Poista
  2. Aivan mahtava kapistus :D Taitaapa tuollainen lähteä tilaukseen jossakin vaiheessa ♥

    VastaaPoista
  3. Ihan tosi kiva ratkasu toi :) pitäs varmaan itekkin tilata :)

    VastaaPoista
  4. Hieno ratkaisu! :) Arvaa vaan onko noita kohta joka blogissa esillä... :D Ei vaan, itsellä ei ole tarvetta kun ei kauheasti ole noita koruja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, eipä tuo mitään haittaa! Hyvä vaan jos ihmiset tän postauksen avulla inspiroituvat järjestämään tavaransa! :D

      Poista
  5. Mä haluun tuollaisen. Kiitos sulle :D ihana♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ole hyvä! :D <3 Ja pahoitteluni ostoslistan kasvattamisesta! ;D

      Poista