Sivut

sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Päivitysilmoituksia!

Heippahei ihanaiset!

Mä oon tänään ahertanut blogin ulkoasun kanssa, joten suunnittelemani Kosmetik4less:in ostospostaus saa jäädä huomiselle. :) 

Jonkun verran päivityksiä olen ehtinyt tekemään jo aiemminkin, joten jos ette vielä ole huomanneet niin "Minä" -välilehti on päivitetty kokonaan uusiksi ja "Ohjeet" -välilehdeltä on jotain juttuja siirtynyt "Muut hyödylliset ja kivat"-välilehdelle, joten käykäähän kurkkaamassa niitä! :)


Suurin muutos on tapahtunut "Kynsilakat" -välilehdellä. Olen päivittänyt sinne nyt kaikki ajanmukaiseksi ja uutuusjuttuna on erityisesti se, että jos lakan nimen kohdalla on linkki, niin siitä pääsee postaukseen, jossa lakkaa on käytetty kynsillä. :) Lakkasivustolla on myös muutaman lakan perässä tälläinen (*) "tähti"-merkki. Se tarkoittaa sitä, että lakka on saatu yhteistyökumppanilta teille esiteltäväksi. :)


Myös blogin sivupalkissa on tapahtunut muutama pieni muutos. Jotkin seuranta -kuvakkeet ovat hiukan muuttuneet ja sivupalkkiin on myöskin ilmestynyt Instagram-palkki. Uudet Instagram -kuvat päivittyvät siihen automaattisesti ja niitä voi myöskin katsoa myös ne, joilla ei ole Instagram tunnuksia. :)



Mitäs tykkäätte ulkoasumuutoksista ja välilehtien päivityksistä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti