Sivut

maanantai 15. heinäkuuta 2013

Persikkaranskis

Eilisessä postauksessa esittelin teille Essien Ballet Slipperssiä, jota pidin kynsillä yksinään jopa pari päivää. Ja siihen se sitten jäikin. Haha. Jotain väriä oli saatava ja äkkiä! Ballet Slipperssin kaveriksi valikoitui Ciatén Kiss Chase: räiskyvä persikka/pinkki uutuuslakka, jonka sain miitin kautta tilattua StylePitiltä.


Mä oon aika laiska tekemään mitään ranskiksia tai muita teippauksia, mutta päätin että nyt tsemppaan itseäni ja teen lähiaikoina ainakin erilaisia teippauksia, koska oon kokeillut niitä tosi vähän. Näiden kynsien ranskis on tehty tippitarrojen avulla. Persikkapinkkiranskiksen kaveriksi laitoin vielä muutaman kukkatarran.




Tuo Kiss Chase on kyllä nätti lakka. Ja jotenkin jännän sävyinen, en osaa päättää onko se mun silmääni pinkki vai persikka. No kyllä se on vähän niitä molempia. :D

Mitäs tykkäsitte kynsistä ja Kiss Chasesta? :)

10 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja tuo lakka on kivansävyinen!

    VastaaPoista
  2. Hyvänvärinen lakka, olen itse jotain nättiä persikkalakkaa vielä vailla. :)Ja siis toki nätit kynnetkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on kyllä nätti lakka. Blogiin on tulossa esille tällä tai ens viikolla toinenkin persikka lakka, kannattaa kurkata sitten kun saan postauksen kirjoitettua! :)

      Poista
  3. Toi pinkki lakka on ihan ylisöpö!!! <3<3<3<3 Paljon maksaa??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! :) Mä tilasin tuon lakan sellaisen foliosetin mukana. Koko setti maksaa 20,95€. Erikseen nuo lakat maksavat ainakin tuola StylePitillä 12,95€. Tässä on linkki siihen foliosettiin, jossa tuo lakka tulee mukana: http://www.stylepit.fi/girl/kauneus/kynnet/negle_ciate-very-colourfoil-manicure-carnival-couture_201782_565 :)

      Poista