Sivut

torstai 18. heinäkuuta 2013

Pienen pieni ebay ostospostaus

Tälle päivälle pikainen ostospostaus jutuista joita olen tilannut ebaysta. Edelliset ebay -ostospostaukset voit kurkata täältä ja täältä. Ihan hirveästi ei ole nyt tullut tilailtua, joten siksi postaus on pieni. Mulla on muuten kotimatkalla kosmetik4less:in paketti, toivottavasti se tulee pian, sieltä on tulossa niiiin ihania juttuja! :) Mutta mennään niihin ebaysta kotiutettuihin juttuihin..


Liukuvärjätty -siirtofolio



Tälläistä siirtofoliota mä olen silmäillyt monen monta kertaa. Tällä kertaa se oli kuitenkin pakko saada! Mikäs sopisikaan kesään paremmin kuin tälläinen värikäs siirtofolio. Toivottavasti mä saan tän nätisti kynsille! Hintaa tällä liukuvärjätyllä rakkaudella oli jopa 0,70€. Tässä vielä linkki tuotteeseen.


Kultaiset koko kynnen tarrat


Nämä oli toinen sellainen juttu, joita olen himoinnut jo pitkään, mutta koska ne näyttävät siltä että niiden saaminen nätisti kynnelle on mahdonta, niin olen jättänyt ne tilaamatta. Noh, sikälimikäli mulla menee hermot, niin tässäkään ei mene paljoa rahaa hukkaan. Tämä setti maksoi meinaan myös 0,70€. Tässä vielä linkki tuotteeseen. Linkistä muuten näkyy millaisilta tarrojen pitäisi näyttää kynsillä! :)


XL-stamper & scarper -setti


Tämä setti oli pakko tilata, koska mulle on kertynyt muutama laatta kaappiin, joka vaatii XL-stamperia. Vielä en oo kuitenkaan päässyt näitä testaan. Toi stamperin valkoinen pää on sellainen outo limainen, eikä sellainen kova niin kuin ainakin mun Konadin stamperissa. Onko jollain muulla tälläinen, miten tämä on toiminut käytössä? Hintaa setille tuli 2,95€ postikuluineen. Tässä vielä linkki tuotteeseen.


Lompakko




Tämä ei ole ihan mikä tahansa lompakko, sillä minä en itseasiassa tilannut tätä sitä varten. Vaan siksi, että mua ärsytti joka puolella lojuvat leimauslaatat! Tässä lompakossa on tuollaisia erillisiä sivuja ja sitten kummallakin "kansipuolella" on tuollaiset lokerot joihin sain scarperit ängettyä. Tähän meni näppärästi mun kaikki leimauslaatat (joita on 9kpl) ja muutama sivu jäi vielä tyhjäksi. Noi laatat ei ihan parhaiten pysy noissa lokeroissaan kun sivuja kääntelee, mutta jos on varovainen niin laatat ei karkaa. Mä valitsin tälläisen ratkaisun hinnan sekä mun laattamäärän takia, joka tuskin on lähiaikoina kasvamassa.
Hintaa tällä murulla ei ollut kuin 1,04€. Tässä vielä linkki tuotteeseen.


Seche Vite

Tästä rakkauspurnukasta mä unohdin ottaa kuvan, mutta tuskin tuo haittaa. Tilasin siis ison pullon tätä rakkaus pikakuivattajaa beautyzone2007 nimiseltä myyjältä, jolta olen aiemminkin tilannut mm. Color Clubin hololakkoja. Viimeksi toimituksessa meni 1,5 vkoa, tällä kertaa aikaa meni pari päivää enemmän. Jos joku sattuu tältä samalta myyjältä tilaamaan useamman kuin yhden lakan, niin muista pyytää myyjältä yhdistetyt postikulut! Yhden kappaleen hinnaksi postikuluineen tulee 6,89€, mutta laskeskelin että jos tilaisi kolme putelia, niin hintaa jää hiukan alle 20€. Halpaa on, sillä ainakin Kicksissä Sechen hinta on muistaakseni 12-13€ pullolta? Korjatkaa jos olen väärässä! Tässä vielä linkki tuotteeseen.


Mitäs tykkäsitte ostoksista? :)

16 kommenttia:

  1. Vitsit toi leimauslaattalompakko on söpö, ja niin hyvänvärinen. :) Pitänee laittaa kanssa tilaukseen. Kiitos kun linkittelet tuotteet helposti muidenkin saataville. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi söpö! :3 Ilolla linkitän, että muutkin löytää! Hyvä vaan jos näistä on muillekkin hyötyä! :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja etenki toi laattalompakko.Pakko tilata itekki.Kiitos vinkistä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, on kiva jos muutkin löytää itselleen hyödyllisiä juttuja mun postausten kautta! :)

      Poista
  3. Mulla on myös tuo leimaus setti ja tilasin ebaysta. On kyllä ällöttävän limainen plus haisee iha kauheelle! Kerää kaikenlaiset pölyt itseensä ja kaiken kukkuraksi se tuli rikkinäisenä perille! Se valkoinen limainen osa oli siis pudonnut siitä mustasta osasta. Pitäisi varmaan itse liimata takaisin. :D

    Ihana pinkki lompakko! Taidan itsekkin ostaa kun nyt mulla on laatat vaan hubba bubban muovisessa kotelossa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi limanen!! Ja joo huomasin kans et se kerää kaiken näköstä roskaa, tosi ärsyttävää!! :D Siis täh, mullakin se oli irronnu, aattelin että se vaan ei oo millään kiinni että sen ns. "kuuluukin" irrota :D Tai siis, hankala selittää, toivottavasti tajusit :D Toi lompakko on kyllä söpö! :)

      Poista
  4. Ihana laattalompsa! Muuten kanssa hankkisin tuollaisen mutta just tuli niiden pueenin laattojen mukana oma ja sinne oon saanut sujautettua muitakin laattoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on söpis! :3 Se pueenin laattasäilytyssysteemi (lompakoksi sitäkin kai kutsutaan?) on tosi kätevän näkönen! :)

      Poista
  5. Kiitti vaan, ei tarvi miettii mitä kohta teen :D meen painamaan muutamaa linkkiä....

    VastaaPoista
  6. Kiitos tästä taas :) oon niin tyytyväinen että teet näitä :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ole hyvä! Ihana että näistäkin pidetään! :3

      Poista
  7. Uuuu, ehkä pakko hommata tollanen lompakko Konadeille ;D

    VastaaPoista
  8. Noi kultaiset kynsitarrat näytti kyllä aika upeilta tuolla ebayssa kynsillä, toivottavasti niillä tosiaan saisi noin hienoa jälkeä! Mulla on tuollainen samanlainen limapäinen stamper ja se on musta helpompi käyttää ainakin isojen kuvioiden kanssa kuin se kova. Ei tarvi pyöräyttää, vaan kynnen voi upottaa tyynyyn, jolloin kuvio tarttuu paremmin kiinni koko kynteen. Tykkään käyttää. Ja se valkoinen pää lähtee mullakin irti, niin se kai kkaikissa lähtee. Ainakaan en oo yhdestäkään semmoisesta kuullut, missä se pysyy kiinni. Yritin joskus sitä liimata kiinni, mutta se on niin löllöä materiaalia, ettei se pysy. Pitää vaan asetella hyvin leimatessa, että pysyy paikallaan. Pölyä tuo kerää ihan himona, mutta on silti mun lemppari stampereiden joukossa. Ois muutne kiva nähdä tuo folio kynsillä, se näyttää niin hienolta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! En oo vieläkään päässyt sitä meinaan kokeilemaan :D Joo mullekkin tuli heti sellanen kutina, että sen "kuuluukin" olla irti :) Kokeilin noita kultasia tarroja eilen kynsille, se ei kyllä menny ihan niinkun strömsössä, eli mä en ainakaan saanut noin sileetä lopputulosta, kuin tuola ebayn kuvassa. Aion tehä postauksenkin myöhemmin, mut sanotaan näin lyhyesti että kyllä niitä kauempaa olis kehdannut esitellä :D

      Poista