Sivut

lauantai 27. heinäkuuta 2013

Säilytyksen ja tikkujen hifistelyä

Ihan tämän postauksen alkuun haluan näyttää miltä mun työpisteeni tällä hetkellä näyttää. Tämä kuva myöskin paljastaa sen mikä on helmeri, mikäli jotkut eivät sitä vielä tiedä. Se on siis työpöytäni alla oleva pyörällinen laatikosto.


Tänään puhutaan siis tästä monen kynsilakkafriikin rakkaudesta ja sen hifistelystä.

Helmeri, se on ihana kapistus!
Siihen mahtuu juuri sopivasti kaikki mun kynsijutut, se mahtuu täydellisesti mun työpöydän alle, se siirtyy helposti paikasta toiseen.. MUTTA. Se kolina kun lakat liikkuu edes takaisin laatikoita availlessa! Ja se kun kaikki lakat menee AINA aivan sekaisin, aaaaargh!

Mutta mä löysin ongelmiini ratkaisun, nimittäin Ikean Antonius lokerikot. Ne sopii helmerin laatikoihin täydellisesti, kun toisen pitkän ulkonevan reunan leikkaa irti. Ja tadaa, lakat ovat järjestyksessä, eivätkä kolise! <3




Katsokaa nyt miten kauniisti ne siellä ovat! Ja muutama rakokin lakoille jäi! Hyvä syy siis shoppailla, eikö.. Vielä muutaman laatikon aion ostaa, jos lakka- ja koristekokoelma kasvaa paljonkin ;)

Toinen päivitys, joka on kynsipisteelleni rantautunut, on pöydän päällä oleva virkattu kudekori. Siinä mä säilytän nykyään viilaa, käsirasvaa, kynsinauhaöljyä ja muita sellaisia juttuja joita tarvitsen usein. Ja se sopii tosi hyvin meidän sisustukseenkin, koska meillä on kudekoreja ympäri kämppää. :)


Ps. Edellisen työpiste- / säilytyspostauksen voit lukea täältä!

Loppuun haluan vielä laittaa muutaman kuvan tikuistani. Blogin Facebooki -sivuille jo laitoinkin kuvan siitä, että tilaamani rinkulat saapuivat! Pääsin siis niistä ärsyttävistä kiinnitystikuista eroon.. Tikkuprojekti postaukseni voit muuten lukea täältä! Siellä on myöskin linkit sekä tikkuihin, että näihin rinkuloihin.


Katsokaa nyt kun toi rinkula aukee näppärästi! Nyt jos haluaa jonkun tikun muiden välistä, ei tarvitse kiskoa niitä kaikkia irti! :D


Mulle jäi myös tuosta rinkulasetistä yksi ylimääräinen ja päätin sillä yhdistää kaikki tikut toisiinsa. :)


Mitäs tykkäsitte hifistelyistä? :)

18 kommenttia:

  1. ihanan siistiä :) tollaset laatikot kelpais ittellekki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, mä oon muutenkin aika siisteysfriikki niin se on tarttunu tonne kynsipisteellekkin :D

      Poista
  2. Itelläkin Helmeri joskus ollut, mutta meni siskolle.
    Siellä en tosin kynsijuttuja säilyttänyt, lähinnä vain joitain papereita.

    Monilla olen kyllä Helmerin nähnyt. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo helmeri näyttää olevan tosi suosittu kynsifriikkien keskuudessa :D

      Poista
  3. Voi miten sun työpiste on siisti ja käytännöllinen!
    t.sotkupossu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei, sotkupossu :D Mä oon hirvee siisteysfriikki kaikenkaikkiaan ja nimen omaan tykkään käytännöllisyydestä! :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Nämä mun tikut on ebaysta, tarkemmin täältä: http://www.ebay.com/itm/170645282817?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      Tosin huomasin just että tota listausta on päivitetty ja siinä on hiukan huokeampi hinta nyt. Tosin jos noita ei kauheasti tarvii niin sit se tuskin on ongelma :)

      Poista
  5. Kiitos taasen loistavista vinkeistä. :) Helmeriä ei vielä ole mutta sen verran monta kertaa nähnyt juttuja että pakko sellainen on saada.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollos hyvä! :) Itselleni helmeri on täydellinen ratkaisu, joten voin suositella sitä täydellä sydämmellä! :)

      Poista
  6. kiitos tästä postauksesta, huomenna oon ikeassa ostamassa helmeriä :DD ja kiitos tosta antonius laatikon vinkistä, en ois kyllä ite keksinyt ja kaikki pysyy omalla paikallaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, oleppa hyvä! :D Noi antoniukset on kyllä näppäriä helmerin kanssa!

      Poista
  7. Sulla on kyllä ihanan siistiä! Haastan sut: http://korukynsilla.blogspot.fi/2013/07/nain-muokkaan-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko olla, muuten friikki sekoo :'D Ja oi kiitos haasteesta! Se tulikin hyvään väliin, kun oon muutenkin tässä lähiaikoina kirjottelemassa kuvaamisesta! :)

      Poista
  8. Mulle tuli juuri viime viikolla tuo valkoinen helmeri ♥ oon rakastunu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, onnea uudelle "asukille"! ;D Helmeriä ei kyllä vaan voi olla rakastamatta! <3

      Poista