Sivut

perjantai 19. heinäkuuta 2013

Sally Hansen - Exotica collection

Ihanan ihanan ihanaa perjantaita ihanaiseni! <3

Tänään esittelen teille Sally Hansenin kesäkokoelman 5 lakkaa, jotka sain testiin Berneriltä. Kyseessä on siis Exotica niminen kokoelma, joka sisältää yhteensä 7 Complete Salon Manicure -lakkaa. Saamieni lakkojen lisäksi kokoelmaan kuuluu siis vielä kaksi lakkaa; Go Bananas ja Shore-ly.

En ollut aiemmin testannutkaan Sally Hansenin lakkoja, joten innolla odotin niiden testaamista. Ensimmäinen ajatukseni paketin avatessani oli, että sävyt ovat aivan namuja! Tosi kesäisiä, niin kuin kesällä kuuluukin olla!


Nämä pullot ovat jotenkin kiehtovia, erikoisen mallisia! Ja plussaa tulee ehdottomasti siitä, että lakkojen nimet lukee tuossa korkin päässä! Näin on helpompi kaivaa haluamasa sävy lakkalaatikosta. :) Täytyy kyllä sanoa, että noi nimet kuvastaa noita lakkoja paremmin kuin hyvin!



 Tahitian Sunset, Evening Glow, Sgt. Preppy, Palm Treat, Vitamin Sea



Monta hyötyä yhdessä pullossa

Lueskelin näistä Complete Salon Manicure -kynsilakoista enemmän Sally Hansenin nettisivuilta. Siellä kerrotaan, että tämän sarjan lakat eivät vaadi alus- tai päälyslakkaa ja että lakka toimii samalla myös kynnenkovettajana sekä edistää kynsien kasvua. Lakan pitäisi myöskin pysyä lohkeilemattomana jopa kymmenen päivää. Vau, se on kauan! Mulla kun ei lakkaukset pysy yleensä täysin lohkeilemattomana edes neljää päivää, vaikka käyttäisin alus- sekä päälyslakkaa (olenko jotenkin tohelo? :D). Tämä on kyllä pakko testata!

Kynnenkovettaja -ominaisuudesta voin jo sanoa jotakin. Mulla on tällä hetkellä kynsissä ihan ohut geelikerros jäljellä, mutta vasemman käden etusormesta on geelit otettu kokonaan pois. Välillä tuntuu että kynsi on vähän heikko ja liian joustava, koska jos painan esim. hissin nappulaa kynnellä, niin se taittuu välillä hiukan ja silloin siihen sattuu. Huomasin kun mulla on ollut tätä lakkaa kynsissä, niin se on todella vahvistanut sitä kynttä, koska hissin nappulaa painaessa kynsi ei ookkaan enää taittunut! :) Eikä muutenkaan kynnet taivu läheskään niin paljon, kun sormella niitä painaa, vaan ne tuntuvat itseasiassa melko vahvoilta!

Sivuilla kerrotaan myös että lakkojen sivellin on muotoiltu niin, että sillä voi lakata virheettömästi ja tätä mä komppaan aivan ehdottomasti! Joitakin näillä tehtyjä lakkauksia mä en joutunut korjaamaan ollenkaan, siis en oikeasti ollenkaan! Tolla siveltimellä oli niin helppo lakata niin ettei kynsinauhoille mennyt lakkaa. Sivellin myöskin sulautui hyvin tuonne kynnen tyveen, koska se on pyöreän mallinen. :) Niin ja leveähkön mallinsa takia lakat pystyi vetämään kahdella vedolla (okei, muutaman kerran jouduin tekemään kolmannenkin vedon). Tämä sama ominaisuus on mun suuri rakkaus myös IsaDoran lakkojen siveltimissä!

Tässä on pieni vertailukuva siveltimistä, sillä mielestäni se muistuttaa hyvin paljon Essien ja IsaDoran lakkojen siveltimiä!



Ihan täysin tyytyväinen siveltimeen en ollut, sillä sivellin on jämäkämpi, kuin lakoissa yleensä on ja se tuotti minulle alkuun hankaluuksia. Liian vähäinen lakka ja vedot jämäkällä siveltimellä saivat lakkauksen raidoittumaan. :( Tilanne korjaantui kuitenkin yhdellä kerroksella päälyslakkaa. :) Myöhemmin lakatessani seuraavia sävyjä, kokeilin vetää siveltimellä hiukan kevyemmin ja otin hiukan enemmän lakkaa ja tadaa, lakkaus ei enää raidoittunutkaan!

Koostumus näissä lakoissa on muuten sellainen paksuhko, aika lailla saman tapainen, kuin monissa IsaDoran lakoissa. Tämän kokoelman lakat myös kuivuivat nopeasti. +++ <3

Sitten kuvia lakoista kynsillä. Kaikissa kuvissa on 3 kerrosta kyseistä lakkaa sekä kerros Seche Viteä päällä. Kiillon puolesta Secheä ei kyllä todellakaan olisi tarvinnut, mutta olin niin malttamaton.. :D Joihinkin sävyihin olisi ehkä riittänyt kaksikin kerrosta, mutta laitoin varmuuden vuoksi kolmannen. Aluslakkana on Cuccio colourin kirkas aluslakka. Ja joo, näähän ei olisi tarvinnut aluslakkaa, mutta pelko kynsien värjäytymisestä vei voiton.


Palm Treat


Lime / vaaleanvihreä creme. Tämä oli ensimmäinen tästä kokoelmasta, jota kokeilin. Sain tämän lakan ensin raidoittumaan hiukan, mutta kuten kuvasta näätte, niin Seche pelasti tilanteen.


Tahitian Sunset


Persikkainen oranssi kevyellä shimmerillä. Kuvasta ei shimmeriä voi bongata, koska se näkyy vain auringon valossa. Kertakaikkisen söpö, mun ehdoton suosikki! <3


Sgt. Preppy


Hempeän vaaleanpunainen / lila creme. Yllätyittekö kun tämä ei ollutkaan mun suosikki? :D


Evening Glow


Ruosteinen oranssi. Tätä lakkaa mä hiukan kammoksuin, kun näin sen ensimmäisen kerran, mutta nyt kun sain sen kynsille, niin täytyy myöntää, että mä oikeasti tykkään tästä! Tätä lakkaa mä haluaisin ehdottomasti kokeilla tuon Tahitian Sunsetin kanssa, liukuvärjäyksenä, NAM!


Vitamin Sea


Meren sininen creme. Jännän sävyinen, muistaakseni multa ei löydy tän sävyistä / tai edes lähes tän sävyistä sinistä vielä kaapista. :) Tämä on mun toinen suosikki, joka tulee itsellekkin yllätyksenä, koska yleensä en lakkojen joukosta valitse sinistä lempparikseni!


Mitäs tykkäsitte Excotica kokoelmasta? Mikä oli teidän suosikkinne? :)

9 kommenttia:

  1. Ihania! Oon tykästynyt Sally Hansenin lakkoihin ja tuotteisiin. Niissä on hinta-laatu suhde kohdallaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itselle nämä oli ensimmäinen sukellus Sally Hansenin maailmaan, hyvältä nämä kyllä vaikuttava! :)

      Poista
  2. Ihania! =) Mulla on tuo palm Treat, ja tykkään siitä tooosi paljon :)

    VastaaPoista
  3. Ihania, mä haluisin hankkia noi kaikki, koska ne näyttää niin ihanille :D paljonkohan näillä on hintaa kaupassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei, mä oon lähiaikoina tehny sulle paljon himotuksia, anteeks! ;D En nyt osaa kyllä tarkkaa hintaa sanoa, voin kyllä kysäistä tuolta maahantuojalta! :)

      Poista
    2. Hei sieltä maahantuojalta tuli vastaus! :) Näiden lakkojen ovh on 12,60E :)

      Poista