Sivut

maanantai 29. heinäkuuta 2013

Toinen kosmetik4less tilaus + kynnet uusilla lakoilla

Tein hetki sitten toisen tilauksen Kosmetik4less -verkkokauppaan. Ensimmäisestä tilauksesta voit lukea aiemmasta postauksestani. Pahoitteluni, että tämän postauksen julkaisu meni näin myöhäiselle, mulla venyikin tämä postaus niin pitkäksi.. Korvaukseksi siitä laitan vielä yhdet kynnetkin tähän postaukseen! ;)


Kynsilakat 

Törmäsin verkkokaupassa itselleni uuteen tuttavuuteen Barry M:ään. Olen nähnyt paljon ulkomaisilla blogeilla näitä lakkoja, joten päätin itsekin ottaa näitä muutaman kokeeksi, kun ne eivät edes olleet kalliita. Yksi näistä on tekstuurilakka, loput ovat glittereitä. Essenceltä nappasin yhden värilakan sekä topperin ostoskoriini.

Yellow Topaz Glitter, Rose Quartz Glitter, Pink Sapphire Glitter, Kingsland Road, Black Is Black & Cool Breeze

Lähikuvaa glittereistä, kuvaa voi myös klikata isommaksi!


Yellow Topaz Glitter 


Kirkaspohjainen glitterlakka. Seassa on hologlitteriä, holo hexglitteriä ja kolmea erikokoista kultaista hexglitteriä. Glitterpommi! Mä rakastuin tähän heti kun mä näin tän tietokoneen ruudulta ja en kyllä pettynyt yhtään kun sain tän käsiini!


Rose Quartz Glitter 


Tämäkin on kirkaspohjainen glitterlakka. Seassa on hopeaa hologlitteriä sekä roosan värisiä heglittereitä.


Pink Sapphire Glitter 


Edeltäjiensä tavoin kirkaspohjainen glitterlakka. Seassa hopea-holo tikkuhilettä, pinkkiä glitteriä ja hexglitteriä.


Kingsland Road 


Ihanainen vaaleanpunainen tekstuurilakka! Iiiih, mielettömän söpö! Kynsillä tämä näyttää ihan hattaralta! 


Black Is Black 


Tavallinen musta lakka, ehkäpä must have glitterlakkojen kanssa ja syksyn tullessa? :D


Cool Breeze 


Kirkaspohjainen glitterlakka. Seassa on ilmeisesti valkoisia hexglittereitä ja glitteriä, jotka hohtelevat sinisen sävyisinä. Tämä oli vähän vaikeasti kuvattava, näyttää kun glittereitä ei edes olisi tikulla. :D Laitan siis tähän lisäksi vielä pullokuvan, joka havainnollistaa lakkaa paremmin. Tuossa pullokuvassa näkyy tosin hyvin, miltä glitter oikeasti näyttää myös tikulla.


Vielä yksi yhteiskuva näistä ihanuuksista! Tuo Kingsley Road (tekstuurilakka) on oikeasti vaaleamman sävyinen, kuin tässä kuvassa.


Kaikilla tikuilla on muuten 2 kerrosta lakkaa. Oon kyllä niin tyytyväinen, että tutustuin tähän Barry M -merkkiin, noi glitterlakat on aivan ihania! Kosmetik4less:illä on nyt muuten pienimuotoinen ale (-20%), joka koskee MeMeMe, Barry M ja beauty uk -merkkisiä kynsilakkoja!


Muut ostokset 


Kynsilakkojen lisäksi kotiin kantautui myös muutama muu kosmetiikkapurnukka.

2in1 hand & nail balm 

Elikkäs käsiä ja kynsiä kosteuttava rasva. Ihana tuoksu, se on sellainen hoitoainemainen / suihkusaippuamainen. Hiukan hankala selittää. :) Tämä mun tuleva luottotuote imeytyy nopeasti ja tekee oikeasti kädet pehmeiksi! Mä oon käyttänyt tätä tosi monena iltana ja oon aamulla todennut että kädet on tuntuneet paljon pehmeämmiltä kuin muita käsirasvoja käyttäessä.


Nail polish remover 

Asetooniton kynsilakanpoistoaine, joka tuoksuu mansikalta ja passionhedelmältä. Tökötti itsessään tuoksuu siis ihan normaalilta poistoaineelta, mutta se jättää tuon lumoavan tuoksun kynsille lakkojen poiston jälkeen!


Nail & cuticle butter stick 

Kynsi- ja kynsinauhavoi. Tuo jämäkkä hubba bubba purkalta tuoksuva ihanuustökötti on pakattu kätevään putkiloon, josta se voidaan huulirasvan tavoin työntää ulos ja levittää kynsille.


Mulle tää "voiputkilo" :D on ihan loistava tuote. Mä vihaan sellaisia kynsinauhaöljypulloja, joissa on pipetti. Sillä on aivan älyttömän raivostuttavan ärsyttävää pelata. Miksi? Koska siitä pipetistä tippuu aina liian isoja tippoja tai sitten niitä tiputtaa ohi. Ja sitten on joka paikka kynsinauhaöljyssä :D Tämän "voin" jämäkkyyden ansiosta se on tosi helppo levittää kynsinauhoille ihan rauhassa, eikä tarvi pelätä että joka paikka on öljyssä käsittelyn jälkeen.


Colour arts lip base & femme fatale lipliner 


Huulimeikin pohjustusaine huulten rajauskynä. Nämä oli vähän niinkuin sellaiset pakko-ostokset, koska ostin Gina Tricotista hetki sitten ensimmäisen huulipunan itselleni. Näistä tulee sitten enemmän juttua, kun saan edellisessä postauksessa lupaamani meikkipostauksen tehtyä. :)

Kaiken kaikkiaan täytyy näistä essencen muista kosmetiikkatuotteista sanoa, että mä jaksan vieläkin hämmästyä näiden kaikkien tuotteiden laadusta. Näillä tuotteilla on kuitenkin niin pieni hinta ja kun yleensä hyvää ei saa halvalla, mutta essence on kyllä ehdoton poikkeus!


Ensimmäinen tilaus VS. toinen tilaus 

Viime tilaus toimitettiin postiin 10 päivässä. Tämä tilaus saapui postiin 7 päivässä tilauksen tekemisestä. Ja noihin päiviin on laskettu myös viikonlopun päivät mukaan. Täytyy kyllä sanoa, että nopeaa on. Oikeastaan paketti tulee melkein yhtä nopeasti kuin Suomesta tilattaessa tulisi. Mulla ainakin muutamasta firmasta tilattaessa käy usein niin, että jos tilaan tuotteet torstaina, ne hyvällä säkällä ehditään lähettämään vasta maanantaina. Lähetystavasta riippuen paketti saapuu yleensä keskiviikko - perjantai akselilla. Tämä riippuu tietysti tosi paljon firmasta, mutta mä joudun välillä odottaan kotimaasta tilattuja paketteja helposti jopa 9 päivää.

Tällä kertaa paketointi oli vielä parempaa kuin viimeksi. Viimeksi koko komeus tuli tälläisessä paketissa: pinkki paperi > kuplamuovi > pampuloita. Ja pampuloiden sisällä oli lakat sun muut. 


Tälläkin kertaa paketti oli saman näköinen, mutta pampuloiden sisällä olevat tavarat oltiin vielä kääritty kuplamuoviin. Multa ainakin firma saa ihan älyttömästi plussaa, jos tuotteet on pakattu huolellisesti ja nyt mun luottoni tätä firmaa kohden vaan kasvoi, koska he ovat vielä parantaneet pakkaamistaan! :)

Yhteenveto tästä tilauksesta: mä olen pulassa. Löysin kivan uuden lakkamerkin, toimitusaika oli nopeampi, pakkaustapa parempi ja kaiken lisäksi tuon uuden kivan merkin lakat tuli just nyt aleen.. Niin houkuttais laittaa uus tilaus menemään. VOI TÄTÄ KYNSIFRIIKIN ELÄMÄÄ!


Kynnet 

Näitä uusia lakkojahan oli ihan pakko päästä heti testaamaan (niinkuin uusia lakkoja nyt yleensä!). Kynsillä on Barry M - Kingsland Road ja nimettömässä Barry M - Rose Quartz Glitter. Tekstuurirakkautta on 2 kerrosta. Lakka levittyi oikein hyvin ja kuivui melko pian röpelöiseksi. Glitterlakkaa on nimettömässä 1 kerros.




Mitäs tykkäsitte tilauksesta ja kynsistä? :)

20 kommenttia:

  1. On kyllä nätit kynnet!
    Ihania ostoksia, miekin haluan :) Odotan vain sitä hetkeä kun luon itselleni paypal tilin, se on sitten hei hei rahat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Haha, itselleni kävi ensin juuri noin, kun sain paypal tilin käyttööni, niin rahaa meni :D Mutta voin sanoa lohduttavat sanat, kyllä se siitä ajan myötä tasaantuu :D

      Poista
  2. ihania ostoksia, ja upeat kynnet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Nuo uudet glitterlakat on kyllä erityisesti mun mieleen!

      Poista
  3. Oi oi mikä hattaralakka ja kynnet! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Toi hattara on mun uus superrrrrakkaus! <3

      Poista
  4. Mä oon tehny varmaan jo 5 tai 6 tilausta tuonne :D ihana kauppa ei voi muuta sanoa :3 ihania noi kaikki lakat mitkä oot ostanu :) asoksella on myös nyt kaikki barry m lakat alennuksessa :) ps. Ihanat kynnet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei! Se on kyllä aivan mieletön kauppa, se vetää mua liikaa puoleensa noiden essencejen takia! Ja nyt sieltä löyty liikaa muitakin himotuskohteita! Saamari sentään :D Ei ei ei, ei saa kertoa tollasia, nyt mun pitää mennä sinnekin :DD Ja kiitän! <3

      Poista
  5. Ihania ostoksia, olen kade! Ja ihanat kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt ei sit muuta kun lakkoja tilaukseen! :D Kiitos! :3

      Poista
  6. Okei, pakko tilata Kingsland Road. En voi muuta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pahoitteluni! ;D Se on vaan niiin ihana! <3

      Poista
  7. oooh kuin ihania ostoksia:)! ja tosi söpöset kynnet:)

    VastaaPoista
  8. Ihan supersöpöt kynnet! Ja tosi kivoja ostoksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :3 Toi lakka on kyllä ehkä maailman söpöin!

      Poista
  9. Tuosta Essencestä.
    Olin Unkarissa keväällä melkein neljä viikkoa ja sieltä toin pari kynsilakkaa mukanani: Essencen magneettilakan ja cracklen. Ostin ne lähinnä sen takia, kun olivat niin edullisia, ettei jäisi harmittamaan jos ovat huonoja. Nyt ruoskin koko ajan itseäni, kun en ollut löytänyt silloin vielä kynsilakkamaata. Mitä kaikkea olisinkaan tuonut mukanani? *nyyh* :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, mulle kävi jokunen vuosi sitten samalla tavalla! Olin itse saksassa käymässä, ja sieltä ostin muutaman essencen ja voi juma miten mua otti myöhemmin päähän kun en ostanut niitä enempää! Onneksi niitä nykyään saa tuolta Kosmetik4less:iltä, se on mun pelastus. Mutta i can feel your pain! :(

      Poista