Sivut

perjantai 16. elokuuta 2013

Colours of the rainbow -haaste


Sain tälläisen sateenkaari -haasteen Dream about perfect nails -blogin kirjoittajalta, kiitos haastamisesta! :) Tämän haasteen ideana on siis esitellä lempi kosmetiikkatuotteet, tietysti sateenkaaren väreissä. Kynsiblogistina tietysti on ihanteellista, jos kynsilakkaa ei käytetä tässä haasteessa ollenkaan. ;) Mutta mennään suoraan asiaan, eli siis tässä on minun sateenkaareni!


Musta - Kicks Hair Spray
Kicksin oma Soft Hold -hiuslakka. Ihanan tuoksuinen! Mun ehdoton tuote hiuksia laittaessa. Tämä rakkauslakka kiinnittää kampauksen hyvin jättämättä kuitenkaan ällöttävää kovaa / tahmaista lakkapintaa. Tätä myydään edullisesti pienessä matkakoossa, sekä tietääkseni myöskin isommassa pullossa.

Violetti - Veet Hair Minimising Body Lotion
Veetin ihokarvojen kasvua hillitsevä kosteusvoide. Käytän tätä lähinnä I-H-A-N-A-N tuoksun sekä nopean imeytyvyyden vuoksi. :)

Sininen - essence eye base
Essencen luomivärin pohjustusaine. Tää on ehdottomasti aina mun luomivärin alla! Tätä tulen esittelemään hiukan tarkemmin toisessa postauksessa. :)

Vihreä - Garnier B.B Cream
Ihan ehdoton luottotuote! Oikeastaan jos mun pitäisi valita vain yksi meikkituote, se olisi tämä. Kesällä tämä on varsinkin mulla kovassa käytössä, BB-voide vain naamaan ja menoksi!

Keltainen - Maybelline the Colossal Volum Express Mascara
Tämä ripsiväri on ollut mun suosikki jo monta vuotta. Siinä on ihanan iso ja tuuhea harja, jolla ainakin minä saan ripsivärin täydellisesti levitettyä. :)

Oranssi - Escada Taj Sunset
Mun tämän kesän ehdoton suosikkihajuvesi. Ihana makea tuoksu. <3

Punainen - Osis Dust It
Osiksen hiuspuuteri on ollut jo moooonta vuotta mun luottotuote hiusten laitossa. Sillä saa kivasti tuuheutta / rakennetta tukkaan ja useasti en tarvitse edes hiuslakkaa. Tämä rakkauspurkki pelastaa aina kiireisen päivän!

Pinkki - Rexona tropical
Tämän hetken deodorantti. Ihana tuoksu. :)

Valkoinen - Kicks Spray Cleaner
Tämä oli tosi helppo valinta, vaikka mulla onkin muutama valkoinen purkki kaapissa. Jos jotakin mä inhoan meikatessa, niin likaisia siveltimiä, hyi! Tämä ihanuustökötti on siis siveltimien puhdistusneste ja ahh, kyllä siveltimet kiittää!

Tähän haasteeseen haastan kaikki lukijani! 

4 kommenttia:

  1. Kiva kun kerkesit tehdä tän haastteen :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun haastoit, tämä oli kiva tehdä! :)

      Poista
  2. kiva idea, oli pakko ittekki kokeilla..

    VastaaPoista