Sivut

tiistai 20. elokuuta 2013

Kolmas Kosmetik4less -tilaus

Voi huh huh, mä oon jäänyt essencen tuotteisiin niin koukkuun! Näin Kosmetik4less:in facebook -sivuilta, että heille on saapunut essencen uutuuksia. Menin sitten heti tutkimaan uudet tuotteet läpi ja mun oli pakko laittaa taas tilaus sisään. :D Tein tämän tilauksen 10.8 lauantaina ja sain paketin itselleni seuraavana perjantaina. Tasan 6 päivää siis meni viikonloppuineen. Tällä kertaa paketti tuotiin muuten kotiovelle asti! :o


Ostoskoriin tarttui tällä kertaa gel nails at home -tuotteita (uutuuksia), pari kynsilakanpoistoainetta sekä tekstuurilakka (uutuus). Verkkokaupassa oli toinenkin uutuushiekkalakka, mutta se oli loppunut tilauksen tekohetkellä. Nyyh. :(


Näistä essencen kynsilakanpoistoaineista oon varmaan höpöttänytkin jo jotain aiemmin, mutta mainittakoon että ne jättää aivan ihanan tuoksun kynsille lakkojen poiston jälkeen!

Peel off -basecoat | 2,95€topcoat | 2,95€primer | 2,45€

Essencen gel nails at home -tuotteita. Näitä esittelen teille huomenna paremmin tutoriaalin ja valmiiden kynsien kera! :)

Led-uuni | 24,95€

Essencen oma 3W led-uuni 60 sekunnin ajastimella.

Sparkle sand effect kynsilakka (hey, nude!) | 1,55€

Hey, nude! on nimensä mukaan nude hiekkalakka, jossa on seassa erikokoista hopeaa glitteriä. Mun tikkukuvasta tuli niin huono, etten kehtaa sitä tähän postaukseen laittaa. Vakuutan kuitenkin, että tämä on aivan hellyyttävän ihana! Pullokuvassa lakka näyttää muuten paljon tummemmalta, mitä se oikeasti on. :)

PS. Kahdesta aikaisemmasta tilauksestani voit lukea täältä (1. tilaus) ja täältä (2. tilaus).

Mitäs tykkäsitte ostoksista? :)

12 kommenttia:

  1. Oivoi, pakko jossain vaiheessa tilata noita geelijuttuja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli ihan pakottava tarve tilata noi, kun kävin vielä youtubesta kattoon noiden esittelyvideon! :D

      Poista
  2. Et oo ainoo joka on koukussa tuohon kauppaan, muutamat tilaukset sinne mennyt ja taas on lähdössä uusi... :D Odottelen postausta geelikynsistä ja kattotaan lähteekö nekin tilaukseen kun aina toi geelaus on kiehtonut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten oo ainoa, taas mua koukuttais tilata muutama lakka syksyks.. :D Ehkä mä maltan vielä hetken.. :D Julkaisin eilen illalla / yöllä postauksen noista, käy kurkkaamassa! :)

      Poista
  3. Mä oon kans jossain vaiheessa ajatellu tilata noi geelijutut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essence osaa kyllä koukuttaa uutuusjuttuihin :D

      Poista
  4. Lueskelin tän postauksen ennen päivänokosia ja näin unta tosta hiekkalakasta :D tarkotuksena on laittaa tilaus vetämään, niin lupaavilta nämä kaikkien postaukset on vaikuttanu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, ihana! :D Mäkin haluun nähä tollasia unia! :D On se kyllä nätti lakka! :)

      Poista
  5. kääk! luulen että mun nyt kun löysin ton sun linkkaaman sivun mun jo käsistä lähtenyt kosmetiikka hamstaraus jatkuu. Voi vitsi oon ilonen että löysin tän postauksen :)
    http://camilla-eveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah, voi ei! Pyydän anteeksi! :'DD

      Poista