Sivut

torstai 8. elokuuta 2013

Kuulumisia / tulossa + kynnet

Huh huh ja puuuh! Mulla on pitänyt niin kiirettä, että en oo ehtinyt postaileen viikkoon! Syy siihen on ollut iso siivous / myyntibuumi, eli oon siivonnut meiän vaatehuoneen ja kaikkien huoneiden kaapit turhasta tavarasta. Ja sitten oon karsinut niitä roskiin / myyntiin. Ja sitten oon vielä myynytkin niitä. :D

Nyt pitäis sitten vielä koota kilometrin pituinen Ikealista, johon kuuluu mm. uusi tv-taso, säilytyslaatikoita, tekstiilejä ja uusi KYNSIPÖYTÄ & lamppu kuvausta ja kynsien laittoa varten. Eli siis pian on tulossa juttua säilytyksestä, kuvaamisesta ja kuvien muokkauksesta. 

Oon myös muutamat kynnet ehtinyt lakkaileen tän viikon aikana, joten niistä postailen varmaan ennen kuin pääsen sinne Ikeaan shoppaileen. :) (Kyllä, mä lakkaan kynsiä aina vaikka olisi kuinka kiire! :D )

Huomasin muuten juuri, että bloggerin kautta teitä lukijoita on jo 400! Siis vau! Tevetuloa kaikki uudet lukijat! 

Loppuun vielä yhdet kynnet, jotka olen lakkaillut n. viikko sitten. Kynsillä on Essien lovie dovie ja päällä miitistä MiMaxilta saadut siirtokuvat. Lovie dovie levittyi oikein nätisti ja vaati peittääkseen 2 kerrosta. Tämä on kyllä juuri sellainen Anniinan sävyinen pinkki, aivan ihana!


Mitäs tykkäätte Lovie doviesta? :)

17 kommenttia:

  1. Hienot kynnet ja ihana lakka omistan myös kun tuli livboxissa =)

    VastaaPoista
  2. Ompa söpön värinen pinkki :)

    VastaaPoista
  3. mistä netti kaupasta sais halvalla texture kynsilakkoja? entä paljonko sun kallein kynsilakka on maksanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edullisia tekstuurilakkoja on ainakin IsaDoralla sekä dependillä, mutta nyt en oo kyllä varma saako niitä mistään nettikaupasta tilattua. Molempia noista voi yrittää bongata ainakin kicksistä, jos vaan sinne pääset käymään. :) Myöskin golden rosella on edullisia tekstuurilakkoja. Mun kallein kynsilakka on maksanut varmaan n. 15€. :)

      Poista
    2. okei, kiitos kun vastasit (:

      Poista
    3. Eipä mitään! :) Mulle tuli muuten vielä mieleen, että onko sulla mahdollisuutta tilata esim. ebaysta? Sieltähän saat tekstuurilakkoja edullisesti. Ja sitten mulle tuli mieleen toi Kosmetik4less -verkkokauppa. Siellä on ainakin muutama Barry M -merkkinen tekstuurilakka, itsekin tilasin sieltä yhden sellaisen. :) Voit lukea siitä lakasta ja verkkokaupasta enemmän mun aikaisemmasta postauksesta, täältä: http://tinynaildesign.blogspot.fi/2013/07/toinen-kosmetik4less-tilaus-kynnet.html

      Poista
  4. Ihanat kynnet :) Pitäisi varmaan kanssa tehdä jotain siivousta! Ennen muuttoa kyllä siivottiin, mutta tuntuu että silti saisi karsia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Meilläkin tulee aina karsittua tavaraa muuton yhteydessä paljon, mutta silti sitä ylimäärästä / turhaa tavaraa löytyy kun jonkin ajan päästä tekee uuden urakkasiivouksen. :D Suosittelen siis! :D

      Poista
  5. Lovie Dovie on mielettömän ihana lakka. :)

    VastaaPoista
  6. Sä sait miitistä noin ihanat siirtokuvat :) mä sain ne pandapääkallot :D

    Ja lakkakin on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sain! Ja oli ne toisetkin muistaakseni kivat, mulla oli hyvä tuuri! :D Haha, voi pandapääkallot! :D Toi lakka on kyllä. <3

      Poista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. Oon muuten lukenut koko blogin läpi parin viimeviikon aikana ja oon ihan rakastunu tähän! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, voi kiitos! :3 Ihana kuulla että blogi miellyttää! <3

      Poista