Sivut

keskiviikko 14. elokuuta 2013

Rusettikynnet

Iltaa ihanaiset! <3

Nämä kynnet mulla oli joskus viikko sitten. Mulla oli päällä valkoinen kauluspaita, jossa on kultaisia niittejä, joten halusin tehdä paitaan sopivat kynnet. Mulla on pitkään kaapissa möllöttänyt MiMaxilta saadut rusetti / korsettisiirtokuvat, joita oon himoinnut jo pitkään kynsilleni ja sain niistä hyvän paitaan sopivan idean.

Kynsillä on essencen café óle, paitsi nimettömissä on O.P.I:n Oy Another Polish Joke. Tosta café óle:sta on kyllä tullut mun yks suosikkilakka! Lisänä kynsissä on vielä kultaisia timsuja, ne sopi hyvin yhteen paidan niittejen kanssa. ;) Nämä kuvat on muuten otettu vasta muutama päivä lakkaamisen jälkeen, joten pahoittelen että lakkauksissa näkyy jo hiukan kärkikulumaa. :)




Mitä tykkäätte rusettikynsistä? :)

16 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! :) pitäs itekki kaivaa joskus kultanen lakka tuolta laatikoista, jotenki se hopee vaa tarttuu ekana käteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mullakin tuppaa aina se kulta jäämään laatikkoon, oon nyt koittanut tsempata sen suhteen vähän enemmän! Samoin tuppaa ne pinkit aina tarttumaan ensimmäisenä käteen laatikosta.. :D

      Poista
  2. Ihanat, sopii hyvin noi värit yhteen! :)

    VastaaPoista
  3. Hopea enemmän omaan makuun, paitsi kynsissä. Opin Goldeneye on aivan käsittämättömän ihana <3 onko tämä hieman mattaisempi, vai tiedätkö miten eroaa? Upea anyway :)

    Tästä kynsiblogiini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en Goldeneye:tä omista, mutta oon sitä kyllä monissa blogeissa ihastellut! <3 Vaikuttaisi ainakin swatch -kuvien perusteella, että Goldeneye on paljon kimaltavampi / kiiltävämpi, kuin tämä Oy Another Polish Joke. :)

      Poista
  4. Oih♥ nämä kynnet on kyllä todella upeat!

    VastaaPoista