Sivut

maanantai 26. elokuuta 2013

Viikonlopun bailukynnet

Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

Blogissa on ollut tässä kuussa ehkä hiljaisempaa kuin viime kuukausina. Mulla on pitänyt ihan hirveää kiirettä kodin uudistamisen kanssa (ja miljoonan muunkin asian) ja tuntuu etten saa postauksia millään kirjoitettua, vaikka postauksien aiheita on päässä ainakin tsiljoona. Nyt sain kuitenkin vähän aikaa nitistettyä kirjoittelulle ja ajattelin tänään postailla kynsistä, jotka mulla oli viime lauantaina. Lähdin pitkästä aikaa juhlimaan molempien siskojeni kanssa ja ajattelin pitkästä aikaa tehdä oikein överi bling bling -kynnet.

Värimaailmaksi valikoitui melko syksyisiä värejä. Oon itse huomannut että oon alkanut pikkuhiljaa suosimaan niitä kesäisten lakkasävyjen sijasta. Vieläkö te käytätte kesälakkoja vai oletteko itsekkin jo siirtyneet syksyisempiin sävyihin? :)

Syksyisten lakkojen lisäksi kynsille päätyi hirmuinen määrä eri koristeita. Kynsillä on siis timantteja, niittejä, foliota, strassinauhaa sekä timanttirusetit.

essence - little miss sunrise, Sally Hansen - Tahitian Sunset*, Barry M - Yellow Topaz Glitter, O.P.I - Oy Another Polish Joke!, IsaDora - Coral Crush*




Näistä tuli mun mielestä sopivan pirtsakat tähän kesän / syksyn välimuotoiseen säähän! :) 

Mitäs te tykkäätte?

Jotkut varmaan jo kovasti odottelevat kokemuspostausta essencen peel off -geelilakkauksista, mutta ette sitä ikävä kyllä tule vielä saamaan. Päätin että teen vielä ainakin toiset lakkaukset niillä, ennen kuin annan lopullisen tuomioni niistä! :) Sanottakoon kuitenkin lyhyesti, että täällä ollaan enemmän positiivisessa mielentilassa. ;)

26 kommenttia:

  1. itse harvemmin tulee ns sesonki lakkoja käytettyä.. ihan fiiliksen mukaan mennään, onhan se kiva talven pimeydessä jos on jotkut pirtsakan väriset kynnet piristämässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihana välillä pistää jotain oikein värikästä, kun ulkona on ihan harmaata ja pimeää! :)

      Poista
  2. Millä sä kiinitit noi rusetit? mulla on niitä kans mut oon pähkiny miten saan ne pysymään kiinni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä pistän ne vaan Essien kirkkaalla päälyslakalla tai kynsiliimalla. :) Harvemmin kyllä käytän kynsiliimaa, koska sitten koristeet on tosi vaikee saada irti. :D

      Poista
    2. Mulla meinaan ei oo isommat koristeet pysyny kunolla kii pelkällä päälyslakalla. Tarviikohan hankkia toi Essien lakka :D

      Poista
    3. Aijaa :D Tietysti riippuuhan se paljon kuinka ne koristeet pysyy, että kuinka niillä kynsillä koheltaa :D Mä oon aina kiinnittäny tolla Essien lakalla (sen nimi oli muistaakseni 3-way jotain) ja sillä on hyvin pysyny :D

      Poista
  3. Vau mitkä kynnet! Itse en kyllä pystyisi pitämään tuota niittiä, kun tulee niin paljon ylös kynnen pinnasta. :D Miten sä sait sen pysymään kiinni siinä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Haha, joo itselle noi on kyllä ihan maksimikoristeet, niihin kyllä tottuu helposti! :D Ihan vaan päällyslakalla mä ne kiinnitin! :)

      Poista
  4. Tosi mageeet! Ihan järkyttävät noi pikkurillin piikit, mäkin haluan :D

    VastaaPoista
  5. Uuuuupppeeeaaat ♥ ai että nää on mun mieleeni! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, kiitos! <3 Itekkin tykkäsin näistä tosi paljon, kerrankin laitoin jotain oikein erikoista ja bling blingiä! :)

      Poista
  6. Nää on kyllä häikäsevän huikeet!

    VastaaPoista
  7. Vautsi, just mahtavat överikynnet! 8D

    VastaaPoista
  8. Ihanat!! Tosin pikkurilliin ottaisin jotain muuta kuin tuon piikin :) Mitäs peukalossa on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Hih, nuo piikit on kyllä hurjat! Peukalossa ei ole mitään, halusin jättää sen tyhjäksi, jotta tekstuurilakka pääsee siinä täysin oikeuksiinsa! :)

      Poista