Sivut

lauantai 19. lokakuuta 2013

Mattaisia neonlakkoja

Ihanaa lauantai-iltaa! 

Meidän tuppukylään aukesi pari päivää sitten Tokmanni ja kävin siellä eilen pyörähtämässä tyttäreni kanssa. Kaikenlaisten muiden "turhuuksien" lisäksi nappasin mukaani muutaman Kone Helsingin mattaneonlakan.

Mä järjestelin lakkalaatikkoni 4 päivää sitten ja lupasin itselleni, että nyt en kyllä osta enempää lakkoja, ennen kuin pääsen joistakin eroon. Mulla on siis oma sääntö, että kaikki mun kynsitarpeet pitää mahtua yhteen helmeriin ja voin kertoa, että tällä hetkellä se paisuu yli äyräiden.. Mutta voi neonit! Sinne meni se ostolakko. Oho, kestin jopa pari päivää.. Mutta mulla on tosi vähän neonlakkoja, joten tuohan nyt annetaan anteeksi, eikö? Ja siis nämähän on mattalakkoja, niitä mulla ei ole ollenkaan, ei siis ollenkaan! Kyllähän niitä nyt edes kaksi tarvitsee olla. Eikö?


Näin jälkikäteen oon kyllä ihan tyytyväinen, että nappasin nämä kaunokaiset mukaani! Varsinkin tuohon M17 tykästyin tosi paljon. M17 on siis ihana barbimainen hubba bubba pinkki. M18 on taasen pakkaspäiviä piristävä koralli. 

M17 peitti tosi hyvin jopa yhdellä kerroksella, vaikkei kynsillä ollut edes valkoista lakkaa! M18 taas olisi vaatinut valkoisen lakan alleen, sillä vielä kolmen kerroksen jälkeen kärjet kuulsivat läpi. Molemmissa lakoissa levittyvyys oli passeli ja kuivuvuuskin ok. Ihan supernopeaa nuo ei kuivunut, mutta tarpeeksi nopeasti kuitenkin, mikä on tosi hyvä kun luonnolisesti näiden lakkojen kanssa ei Secheä käytetä. :p

Kuivuttuaan nämä mattaneonin saivat tuollaisen ihanan kumisen pinnan! :3


Mitäs tykkäätte mattaisista neoneista?

20 kommenttia:

  1. Ohops, näyttääpäs kivoilta! Itekkin vasta löytänyt Flormar- merkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyl tosi söpöjä! Ja sinne kaupan hyllyllekkin jäi tosi kivan näköisiä yksilöitä... :)

      Poista
  2. Jännä et on noin eri peittävyys. Mutta kauniita ovat! Mullakin on muutama noita Flormarin matteja. Ja oon kyllä muutenkin onnistunut hankkimaan aika paljon kaikkia neon sävyjä, ne ovat jotenkin niin pirteitä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän harmitti toi peittävyyden ero.. Mä tässä suunnittelin, että meen poikkeen Tokmannilla tässä lähipäivinä, onko sulla siis näitä neonmatteja vai jotain muita? :) Lähinnä aattelin sitä peittävyyttä.. Neonit on kyllä ihania, itse ei vaan oo koskaan tullut ostettua! :)

      Poista
  3. Ihanat ♥ Mä oon kans ostanu muutaman noista ja oon kyllä ollu tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ♥ Mitä sävyjä sulla on ja miten ne peittää? :) Tää tahtois lisää, mut mahd. peittäviä yksilöitä.. :3

      Poista
    2. Mulla on 04 ( mintunvihreä ), 07 ( punainen ) ja sitten 09 ( pinkki ) ja sit tuo 18 :) mä oon kyllä ollu noihin tosi tyytyväinen eli peittää tosi hyvin. Mä voisin kans hankkii muutaman lisää ;)

      Poista
    3. Mä kävin eilen tokmannilla kurkkaamassa, mutten löytänyt mintunvihreää. :'((( Se olis varmaan ollut niin ihana! :) Tosin löysin mä muutaman muun lakan, joka vähän lievitti sitä tuskaa. ;)

      Poista
  4. Kivan värisiä. :)
    Eikö vielä ole keksitty mattapikakuivattajaa? Semmone ois kätevä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä mietin ihan samaa tätä postausta kirjottaessa, mutta itse en oo ainakaan kuullut sellaisesta! :D Onhan tietysti noita pikakuivattavia tippoja / öljyjä, mitä voi näiden kanssa käyttää, mutta ne ei kyllä toimi ihan niin hyvin kuin pikakuivaava lakka.. :)

      Poista
  5. *_* Vau! Pakko hakea itsekkin!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Eikös oo?! Mun on pakko mennä tokmannille uudestaan... ;D

      Poista
  7. Ohhoh, noihan näyttää aika herkullisilta :D Täytynee joku päivä tässä ajella Tokmannille kattelemaan löytyskö täältä noita, yleensä vaan kun käyn siellä lakkoja kattomassa niin mitään kivaa ei enää löydy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No noi on NAM! ♥ Munkin on pakko mennä tokmannille käymään uudestaan, toivottavasti sielä ei oo kukaan kynsifriikki käynyt ennen mua... :'D

      Poista
  8. Meidän Tokmannille oli tullu myös uusia glitter-lakkoja Flormarilta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että mä oon kade, koitin itsekkin bongailla niitä uusia glitter-lakkoja, mutta meille ei ollut tullut niitä! :'((

      Poista