Sivut

tiistai 26. marraskuuta 2013

Kultaa & turkoosia

Heippahei ihanaiset! ♥

Väsäilin tuossa pari tuntia sitten itselleni uudet lakkaukset. Hui, kerrankin oon postaamassa heti lakattuani! Mulla lyö pää jotenkin tyhjää ajattelun / kirjoittelun suhteen (ja sitä helpottaa tietysti se, että kuuntelee musiikkia taustalla..). Mutta enivei, tänään halusin yhdistellä erilaisia kynsiä keskenään ja kuten otsikosta huomasittekin, niin tänään on luvassa ihanaa kullan ja turkoosin yhdistelmää, nam, Anniina tykkää!

Käytetyt


♥ Koristeteippi
♥ Ciaté - Pepperminty *
♥ Color Club - Beyond
♥ Barry M - Yellow Topaz Glitter
♥ O.P.I - Oy-Another Polish Joke

Kynnet

Tässäpä ne nyt sitten olisi! Oli kyllä jo aikakin, että pääsin testaamaan tuota Barry M:n glitteriä yksinään, sillä sellaisena minä siihen ihastuin, ennen kuin sen ostin. Aiemmin olen siis laittanut sitä vain jonkun muun lakan päälle. Osasin jo lukemiltani arvosteluilta varautua neljään glitterkerrokseen ja sen Yellow Topaz Glitter vaatikin peittääkseen kynnen kärjen. Voin kuvitella kuinka herkkua mulla tulee olemaan, kun yritän poistaa noita.. Enivei, glitter on aina glitterrrrrrr. ♥


Mitähän muuta mun piti vielä kirjoittaa.. Eipä kai muuta. Eikä ehdikkään, koska nyt mun on pakko mennä hiplailemaan uusia juttuja, joita sain tänään Sanna Taralta testattavaksi. Illanjatkoja! ♥

14 kommenttia: