Sivut

sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Sata sata ropisee..

..pili pili pom, pili pili pom.

Isänpäivä on mennyt täällä hyvin sateisissa merkeissä, niin kuin varmaan muuallakin. Sadepäivän kunniaksi halusin vielä näin illalla näpertää jotkin sadepäivän kynnet.

Käytetyt


♥ pisaranmuotoiset strassit
♥ IsaDora - Cloud (pohjalla) *
♥ essence - café óle (nimettömässä)
♥ Essie - 3 way glaze (päällyslakka)
♥ Gina Tricot - Monaco Blue (Cloud:in päällä)

Kynnet


Näiden kynsien kanssa kaikki ei mennyt ensin niin kuin strömsössä. Noh, vaikeuksien kautta voittoon.. Unohdin ensin, kuinka läpikuultava tuo Monaco Blue oikein onkaan ja laitoin sen yksinään kynsille. Noh lakan altahan paistoi kärjet kuin naantalin aurinko.. Ei muuta kuin lakat pois ja uuteen yritykseen.. Unohdin myös kuinka huonosti Monaco Blue kuivuu ja ennen kuin sain pikakuivattavan MB:n päälle, niin eeeenköhän minä vetänyt lakat ruttuun niin nätisti, että ettien että ja ai että.. Että tämä tiedoksi niille, jotka aina päivittelevät, että enkö mä epäonnistu koskaan.. :D Kolmas kerta kuitenkin toden sanoi ja sain jotakin aikaiseksi kynsille. 


Lopputulos on kuitenkin ihan hauska. Mikähän sininen villitys mulla nyt on? Oon niin päivitellyt, etten niin välitä sinisestä kynsillä ja nyt sitä on jo toistamiseen tällä viikolla kynsillä.

Mitäs tykkäätte sadepäivän kynsistä? :)

18 kommenttia:

  1. Ihanatihanatihanat (: Tykkään tosi paljon!

    VastaaPoista
  2. Hauskat vesipisaranimettömät! :) meinasin jo kerran ostaa tuon monaco bluen mutta ehkä jätän väliin jos se kerran on huonoa kuivamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Senni! :) Joo tuo Monaco Blue oli hiukan pettymys.. En tiedä onko mulle sattunut joku maanantaikappale, mutta ainakin tuo mun yksilö kuivuu niin törkeen hitaasti!

      Poista
  3. Hauskat! Je heti ymmärsi sadepäiväteeman:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viveka! :) Kiva kuulla, että idea välittyy ruudun toisellekkin puolen! :)

      Poista