Sivut

keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Luukku 11: O.P.I - Germany Collection Ger-Minis

Heippa ihanaiset! 

Sain viime viikolla ihanan yhteistyöpaketin MiMaxilta, nimittäin Opin minikokoelman, jossa on neljä minikokoista (3,75ml) lakkaa.


Ihanat nuo takakannen sepustukset jokaiselle lakalle!

Don't Pretzel My Buttons (creme nude), Nein! Nein! Nein! OK Fine! (creme harmaa), Unfor-greta-bly Blue (shimmerinen sininen), Suzi & the 7 Düsseldorfs (shimmerinen violetti).




Lakat levittyivät oikein nätisti ja peittivät 2-3 kerroksella. Itse tykkään noista kaikista sävyistä, mutta ehkä nuo shimmeriset kaunottaret vei tällä kertaa voiton! Toisaalta olin tosi innoissani tuosta nudestakin, sillä mielestäni se sopi aika hyvin yhteen mun ihonvärin kanssa. :)



Oman minikokoelmasi voit ostaa täältä(En hyödy linkin klikkaamisesta mitenkään.)

Tälläiset Opin minikokoelmat ovat muuten mahtava idea joululahjaksi joko itselle tai kaverille. ;)

Mitäs tykkäätte minikokoelman lakoista?

16 kommenttia:

  1. Ihania lakkoja. Mukavaa joulun alusaikaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mäkin tykkään. :) Ja samoin sinne klaara! ♥

      Poista
  2. Kaksi on hot ja kaksi not. Tykkään etusormen ja pikkurillin lakoista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, taidan olla liian väsynyt, koska meinasin purskauttaa tuosta sun lausahduksesta vedet läppärin päälle. :D Nuo molemmat on kyllä hurjan kauniita. <3

      Poista
  3. Ah, Don't Pretzel My Buttons on kyllä mun paras alelaarilöytö KOSKAAN. Mikään muu nude ei oo tehnyt niin suurta vaikutusta ja näyttänyt niin hyvältä oman ihonsävyn kanssa. Jostain syystä en hirveästi ole syttynyt Germany-kokoelman noista hohtoisista sävyistä tässä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääääää, eikä! Mäkin haluan löytää ton jostain alelaarista, se sopi munkin ihonsävyn kanssa tosi hyvin yhteen! Mulla on varmaan hirveä joulufiilis päällä, koska tykkäsin hirveästi noista shimmerisistä lakoista, vaikka usein olen enemmän cremejen ystävä. :)

      Poista
    2. Ainakin Lahdessa noita on löytänyt vieläkin Emotioneiden O.P.I-alelaatikoista!

      Poista
    3. Ooooooh! Mun on pakko käydä kurkkaamassa toi meidän lähipulju sit kans! ♥_♥

      Poista
  4. Tuo lila on ihana, mulla on se täysikokoisena ja on pelkkää rakkautta ! :)

    VastaaPoista
  5. Nude :O I love it <3 <3 <3 Mitä tuollaset maksaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihana! Tämä minikokoelma maksaa MiMaxilla nyt 15,95€. "Täysikokoisena" löysin tuon nuden vain Nelly.com:ista ja siellä se maksoi 17,95 €. :)

      Poista
  6. Mä tykkäsin niin noista myös :) Eniten mun mieleen oli toi nude ja se pääsikin ekana kynsille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi nude on kyllä nätti, mun on pakko metsästää se täysikokoisena! ♥

      Poista