Sivut

keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Luukku 18: "ennakkojoululahja" itselle

Heippa ihanaiset!

Tilasin maanantai-iltana Cesarsilta itselleni "ennakkojoululahjan". Mulla ei siis ollut tarkoituksena ostaa itselleni yhtään mitään, mutta kaipasin vähän piristystä ja kyllä sitä tulikin roppakaupalla, kun nämä ihanuudet tipahtivat tänään postiluukustani!

A England - She Walks In Beauty, 11.90€ | Seche - Debutant, 4.00€ | Nailfix kynsinauhaöljyt, 3.53€ / kpl.

Ai että oon tästä paketista niin happy happy happy! Oon jo pitkään toivonut tuota iiiihanaa A Englandin lakkaa sekä olen jo pitkään halunnut testata Sechen värilakkoja, koska Sechen pikakuivattaja on vienyt sydämmeni täysin. Minulta oli myös kynsinauhaöljy loppu, joten tilasin samantien kaksi pulloa iiiiihanan tuoksuisia Nailfixin öljyjä.

Sain myös paketin mukana muutaman ihanan yllätyksen: suklaata, läpinäkyviä kynsitikkuja rinkulassa sekä tarra-arkin. Näille tulee kyllä käyttöä, sillä juuri huomasin, että mulla on nuo tikut lopussa ja onneksi nuo tikut on juuri samoja, mitä minulla jo ennestään on! Myös tarrat tulee pian käyttöön, sillä minulta ei löydy mitään jouluisia tarroja tmvs. :)


Siinäpä se ihana paketti sitten oli! Lakkoja esittelen teille toivon mukaan hiukan paremmin huomenna, jos ehdin kynnet lakkailemaan. Nyt suunnistan pikapikaa ystävälleni istumaan iltaa, sillä minulla on tänään lapsivapaa, juhuu!

PS. Enää ei juuri ehdi netistä lahjoja tilaamaan, sillä posti ei välttämättä ehdi niitä enää jouluksi toimittamaan. Cesarsilta bongasin kuitenkin aika kivan yllätyksen niille, jotka asustavat tai käyvät Helsingin seudulla. Nimittäin jos Cesarsilta tilaa paketin, sen voi noutaa heidän liikkeestään perjantaina 20.12 klo 8-16 välillä!

Mitäs tykkäsitte "ennakkojoululahjasta" ?

14 kommenttia:

  1. Tuo vanilijaöljy tuoksui tosi voimaakkaalle, kun saapui postissa. Tuli mieleen wunderbaum. En kuitenkaan käyttänyt sitä itse, kun oli menossa arvontapalkinnoksi. :) Onkohan se tuoksu kynsillä yhtä voimakas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on kyllä tosi voimakas tuoksu, ehkä jopa noista Nailfixin öljyistä voimakkain. Kokeilin tota vaniljaa kynsille ja kyllä se voimakkaalle tuoksuu. Tota voi kyllä vaan suositella ehkä sellaisille, jotka tykkää voimakkaasta vaniljasta. :)

      Poista
  2. Tuo suklaa oli hyvää;) jaaa noi kynsinauhaöljyt on ihania! Meinaavat vaan levitä kaikkialle kynsistä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se oli kyllä! ;D Ja itekkin tykkään hirveesti noista Nailfixin öljyistä, ne kaikki tuoksuu niin hyvälle! Ja joo toi on kyllä se ongelma niissä, että siitä pipetistä tulee helposti liikaa, mutta itte oon kyllä sellanen luttaaja, että levitän sitä öljyä muutenkin joka paikkaan. :D

      Poista
  3. Onpas nätti toi Seche! :) Ainahan sitä pitää itelleensä lahja ostaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihanan hemppis, lakkailin sen tänään kynsillekkin ja olin ihan tyytyväinen. :) Ja juu, onhan sitä pakko vähän itteensä hemmotella! ;)

      Poista
  4. Kivoja ostoksia ja ylläreitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään, myös yllärit oli tosi mieluiset! :)

      Poista
  5. Mäkin tilasin itselleni casarsilta itselle joululahjan :D Pakkohan se on vähän lahjoa itseä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no onhan se pakko! ;) Mitäs tilasit? :)

      Poista
    2. Tilasin muutaman chinan lakan, siitä uudesta holiday kokoelmasta ja taisi koriin eksyä ehkä yksi opikin? :D Mä en edes muista enään :D

      Poista
    3. Hahahah, et muista, voi ei! :DD Noh, mä kurkin sitten kun oot postaillu niistä! ;)

      Poista