Sivut

lauantai 21. joulukuuta 2013

Luukku 21: yllätyslahja & arvonnan voittaja

Heippa ihanaiset! 

Hui miten kiireinen päivä mulla on ollut. Oon ehtinyt jonkun verran tekemään joulusiivoa, paketoin lahjat sekä käytiin ostamassa kaikki jouluruuat. Meillä tuli myös näiden hommien myötä miakkosen kanssa vähän kinaa, jonka mies oli kuulemma ennakoinut jo etukäteen (koska se on jouluisin aina ihan hiilenä ja sitten mäkin hiillyn ihan totaalisesti :D ) ja lepyttelläkseen mua, se oli ostanut mulle aivan ihanan Nominationin! Hih, kyllä mä tuosta lepyin, nimittäin rakastan noita Nominationin roikkuvia koruja. 



Myöskin viime sunnuntain arvonta päättyi tänään, joten ajattelin julistaa heti arvonnan voittajan. Arpaonni suosi tällä kertaa lukijaa nimimerkillä susan juvonen, onneksi olkoon!  Laitan sinulle vielä tänään sähköpostia. Ja jos jouluarvonnoissa arpaonni ei vielä ole osunut omalle kohdalle, niin huomenna kannattaa taas olla kuulolla! ;)

EDIT! Susan juvonen, laitatko minulle sähköpostia osoitteeseen naildesignblog@wippies.fi, sillä lähettäessäni sähköpostia, se palautuu aina minulle takaisin! :)

Hauskaa illanjatkoa!

8 kommenttia: