Sivut

sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Uusi galleria

Iltaa ihanaiset! 

Ajattelin tällein pikapikaa tulla ilmoittamaan, että oon eilisen illan ja tämän päivän väkertänyt uuden gallerian parissa ja nyt se on valmis! Vanhan gallerian olen nyt poistanut tuolta välilehdiltä ja sieltä löytyy uusi galleria "Etusivu" -nappulan vierestä. Uuteen galleriaan mentäessä pysytellään blogissa, eli enää blogi ei ohjaa teitä toiselle sivustolle. Uusi galleria latailee alle 10 sekunttia, jonka jälkeen kuvat ilmestyvät sivulle ja niitä voi esim. klikkailla isommiksi. Käykää tutustumassa itse, niin näätte! :)


Niin ja edelleen kaipailisin vastauksia eilen esittämääni kysymykseen koskien videoita.. Olen siis suunnitellut tässä lähiaikoina kuvaavani muutaman videon ja haluaisinkin tietää, millaisia videoita te haluaisitte nähdä? Tutoriaaleja, jotain meikkijuttuja, hiusjuttuja, juttuja minusta jne..? Nyt saatte toivoa ihan vapaasti! :)

Mitäs tykkäätte uudesta galleriasta?

10 kommenttia:

  1. Ihana uusi galleria.Mulla on oma gallerian päivitys ihan unohtunu ja täytys jokin järkevä kehitellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos eekku! :) Toi gallerian päivittäminen on kyllä iso homma ja itelläkin se unohtuu välillä pitkäks aikaa. :D

      Poista
  2. Galleria näyttää hyvältä! =)

    Mua kiinnostaisi kovasti (kynsijuttujen lisäksi) kampaukset! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...ja vielä semmoista kysyisin, kun tuolla galleriassa klikkaan kuvan isommakis, niin yläreunassa näkyy postaukseen johtava osoite, mutta ainakaan minä en pääse siihen siirtymään mitenkään. Onko näin tarkoituskin vai teenkö jotain (todennäköisesti) väärin? Siellä on yhdet (jos toisetkin...) ihanuudet, joiden postaukseen haluaisin päästä =)

      Poista
    2. ...pääsin siis kuitenkin muuta kautta (tuolta listalta etsin), mutta mietin että onko tarkoitus päästä suoremmin? =)

      Poista
    3. Kiitos Kaisa! :) Pistetään kampausjutut korvan taakse. Mä toivoin kyllä, että se olis ollu niin, että sitä osoitetta voi suoraa klikata, mutta se ei näköjään oo mennyt niinkun mä halusin. :D Kokeilen muuttaa sitä vielä, toivottavasti onnistun. :p

      Poista
  3. Oikein kivan näkönen! :) Pitäisköhän munkin operoida galleria yhtä siistin näköseks... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Suvi! :) Lähetän sulle voima-aaltoja, gallerian päivitys on rankkaa puuhaa! :D

      Poista